Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
10.06.2008. Oglasnik preuzeo četiri medija za oglašavanje nekretnina
Od tvrtke InfoMedia preuzeta su luksuzna izdanja InfoNekretnine i magazin CREM te dvije internetske stranice što donosi dodatni očekivani prihod od 3,9 milijuna kuna

"Oglasnik grupacija preuzela je četiri nova medija za oglašavanje nekretnina tvrtke Infomedia i u tom segmentu oglašavanja povećala svoj tržišni udio sa 40 na 70 posto", objavio je Gordan Putanec, predsjednik Uprave Oglasnik grupacije ne iznoseći podatke o vrijednosti preuzimanja.

Tako je Oglasnik grupacija, od prošle godine u većinskom vlasništvu međunarodne medijske tvrtke Trader Media East (TME), lepezu oglasnih medija s četiri tiskana izdanja i pet internetskih stranica proširila na luksuzne nekretninske oglasnike InfoNekretnine i Croatia Real Estate Magazine (CREM) te dvije internetske stranice www.info-nekretnine.com i www.crem-magazine.com.

Prema Putančevim riječima akvizicija novih nekretninskih izdanja logična je posljedica sve veće konkurencije manjih izdavača što je izravno utjecalo na potrebu okrupnjivanja tržišta.

"Kao vodeća kompanija u segmentu oglašavanja prepoznali smo kvalitetne projekte koje je prije pet godina pionirski pokrenula tvrtka Infomedia kao i iznimno snažnu poziciju koju su izgradili na tržištu Istre i Kvarnera", zaključio je čelnik Oglasnik grupacije.

Prema njegovim procjenama sinergijski učinak pokretanja nove tvrtke Oglasnik nekretnine koja je nastala ovom akvizicijom dovest će do povećanja prihoda četiriju novih oglasnih izdanja za oko 30 posto, sa sadašnjih 3 milijuna na nešto manje od 4 milijuna kuna prihoda godišnje.

Oglasnik će u suradnji s matičnom kompanijom TME novi broj CREM magazina s luksuznim nekretninama i u višejezičnom izdanju distribuirati i na ostala europska tržišta u kojima TME posluje.

Kad je riječ o regionalnim akvizicijama uprava Oglasnika najavljuje kako će uz, lanjsko preuzimanje vodećeg slovenskog portala za zapošljavanje Moje Delo, do kraja godine proširiti poslovanje u Srbiji preuzimanjem tiskanog višenamjenskog oglasnika.

Iako Putanec nije htio govoriti o pojedinostima akvizicije podcrtao je kako tvrtka ima ambiciozne planove širenja na tržištima južne i istočne Europe nakon što je 67-postotni udio u TME preuzela moćna turska medijska kompanija Hurriyet.

Na press brifingu naglašeno je i kako Oglasnik grupacija sa 90 milijuna kuna očekivanih prihoda ove godine, od čega 20-posto planirane dobiti, među vodećim hrvatskim medijskim izdavačima apsolutno vodi po udjelu dobiti u ukupnim prihodima, iako službeno ne pripada kategoriji izdavačke djelatnosti. (Bankamagazin)

Povezani članci
03.02.07 Tvrtke i tržišta
Oglasnik: u 2006. rast od 16,3 posto
22.12.06 Tvrtke i tržišta
Oglasnik postao većinski vlasnik portala Posao.hr
17.11.06 Trgovina na malo
Oglasnik: Prihodi od Internet izdanja učetverostručeni
03.10.06 Trgovina na malo
Oglasnik hr: besplatno pretraživanje oglasa
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa