Edukacija
Seniko studio
Prikazi knjiga
27.03.2008. Poslovni bonton
Poslovni bonton, Marija Novak-Ištok i Božica Uroić, Alka Script, Zagreb

Mr.sc. Marija Novak-Ištok i prof. Božica Uroić autorice su Poslovnog bontona – udžbenika za prvi razred trgovačke škole. Poslovni bonton je namijenjen učenicima srednjih škola ali je i dragocjeni poslovni alat svim poslovnim ljudima koji se bave prodajom.

Autorice su svoja znanja i iskustva u radu s učenicima i studentima ali i poslovnim ljudima pretočile u jedinstveno djelo. Ilustrator naslovnice je renomirani ilustrator, karikaturist i autor crtanih filmova gosp. Joško Marušić.

Pri pisanju su se autorice rukovodile programom određenim Jedinstvenim modelom obrazovanja i saznanjem o procjenama trenutnog stanja poslovnog bontona na našim prostorima (tranzicija, poraće te pridruživanje Republike Hrvatske Europskoj Uniji).
Naslovnica udžbenika – autorsko djelo renomiranog Joška Marušića uvodi čitatelja u temu s četiri čarobne riječi koje su ideja vodilja cijelog udžbenika „Lijepe riječi vrijede puno, a stoje malo“ koje je davno sročio engleski pjesnik George Herbert.

Udžbenik je podijeljen u šest cjelina. Prva cjelina Povijesni razvoj uvodi učenika/ čitatelja u pojam bontona i njegovu važnost u razvoju društva te multikulturalnost u bontonu. Drugi dio - Poslovna etika povezuje etiku i bonton kroz osnovne pojmove, pravila, kodekse i principe. Treći dio Uljudno ponašanje obrađuje uvjete bez kojih se u međusobnom ophođenju ne može - pozdravljanje, upoznavanje, rukovanje, oslovljavanje…

U četvrtom, petom i šestom dijelu udžbenika (Ponašanje prodavača u prodavaonici, Umijeće ophođenja na radnom mjestu i Poslovno ponašanje u trgovini) obrađene su konkretne situacije vezane za rad u prodavaonici. Svaka pojedina situacija popraćena je primjerima i vježbama.

Svaka cjelina uz teorijski okvir zasnovan na literaturi (popis literature na kraju udžbenika), sadrži prigodne ilustracije, citate, tj.mudre misli, primjere, zadaće za radionice, istaknute pojmove i sažetke koji čitatelju olakšavaju usvajanje gradiva.

Na kraju udžbenika je priložen pojmovnik s 60-ak pojmova vezanih uz uljuđeno ponašanje.
Praktični primjeri i zadaci prikazuju stvarne situacije na terenu – u školi, raznim poslovnim prilikama, na ulici i javnim mjestima…

Nastavnici stručnih predmeta sadržaje iz udžbenika mogu implementirati u veći broj stručnih kolegija (edukativni dio) ali i kao primjenjive odgojne teme o uljuđenom ponašanju koje se mogu obrađivati na satovima razredne zajednice (odgojni dio).

Sve edukativne i odgojne teme obrađene u ovom udžbeniku potrebne su sadašnjim i budućim generacijama prodavača kako bi mogli što profesionalnije obavljati zahtjevan i složen proces komunikacije u prodavaonici.
Poslovni bonton je promoviran u utorak, 18. ožujka 2008. u nazočnosti brojnih uzvanika iz struke, poslovnih ljudi, ministarstava, Hrvatske gospodarske komore, udruženja (HUP, Udruga poslovnih konzultanata…) te medija (radio, televizija, dnevni i stručni tisak).

Promociju je otvorio gradonačelnik grada Zagreba gosp. Milan Bandić koji je pozdravio i pohvalio ovaj izdavački poduhvat.

Poslovni bonton su predstavili: urednica Milenka Ostojić, direktorica Alka scripta Đurđica Salamon, autorice mr.sc. Marija Novak-Ištok i prof. Božica Uroić, te u ime recenzenata prof.dr.sc. Nikola Knego.

Knjiga se može nabaviti u svim većim knjižarama (Naprijed, Ljevak, AGM, Profil…).

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa