Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Šira regija
Nedjelja, 05.05.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Šira regija
28.03.2008.
Njemačka odustala od gradnje muenchenske linije za Transrapid
Cijena gradnje popela se s 1,85 mlrd eura na 3,4 mlrd eura
Njemačka je odustala od planova gradnje super brze željezničke linije između glavnog bavarskog grada Muenchena i njegove zračne luke zbog ogromnih troškova, kazao je njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee.
Transrapid je jedan od najbržih vlakova na svijetu, a razvili su ga njemački inženjeri u tvrtkama Siemens i ThyssenKrupp. Ta je tehnologija dosad iskorištena u komercijalne svrhe jedino u Kini.
Ministar Tiefensee kazao je na konferenciji za novinare da je industrija procijenila da će troškovi gradnje dosegnuti između 3,2 i 3,4 milijarde eura u odnosu na prvotno planiranih 1,85 milijardi eura.
"Projekt muenchenskog magnetsko-levitacijskog vlaka je propao", kazao je Tiefensee novinarima.
Savezna vlada obećala je sudjelovati s najviše 925 milijuna eura u troškovima, a Bavarska s oko 500 milijuna eura.
Građevinska tvrtka Hochtief predvodila je konzorcij čiji su članovi bili nacionalni željeznički operater Deutsche Bahn, muenchenska zračna luka i Europska unija, te tvrtke Siemens i ThyssenKrupp.
Unatoč nizu prijedloga o upotrebi Transrapida diljem svijeta, jedini vlak takve vrste u komercijalnoj upotrebi je onaj koji povezuje centar kineskog grada Šangaja s njegovom zračnom lukom.
Transrapid postiže tri puta veću brzinu od tradicionalnih vlakova, lebdeći na magnetskom jastuku centimetar iznad tračnica. Za pogon mu nije potrebno gorivo a konstruktori tvrde da ne može iskočiti iz tračnica.
Plan gradnje linije za Transrapid između Hamburga i Berlina također je propao.
Za nesreću Transrapida tijekom probne vožnje u sjevernoj Njemačkoj 2006. istražitelji tvrde da je kriva ljudska pogreška. (H)
Povezani članci
27.03.08
Šira regija
Troškovi njemačkog Transrapida porasli na 3 mlrd eura
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.