Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Prikazi knjiga
Subota, 04.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Prikazi knjiga
13.12.2007.
Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija
Autor:
Lester R. Potter
Izdavač:
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ)
Knjiga „Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija“ Lestera R. Pottera poučava o strateškom planiranju, zašto se i kako radi te zašto je važno za komunikacije bilo koje organizacije.
Svrha komunikacija je pomoći ostvarenje poslovnih ciljeva bilo koje tvrtke, a Potterov strateški komunikacijski plan povezuje i usklađuje komunikacije s poslovnim strategijama, kako bi se postigli mjerljivi rezultati.
Knjiga sadrži jednostavne i praktične informacije i upute o strateškom planiranju u organizacijama i njegovoj vezi s komunikacijama te tehnike i metode za vrjednovanje i mjerenje komunikacijskih programa.
Potterov proces planiranja komunikacija kao ključne elemente uključuje analizu stanja, potencijalnih tema, publika, poruka, kanala komunikacije i evaluaciju.
Knjiga prikazuje brojne primjere iz prakse koji ocrtavaju ovaj proces te primjere strategija i komunikacijskih planova iz poslovnog, javnog i neprofitnog sektora.
Cijena: 100 kn
Broj stranica: 365
Urednici izdanja: Boris Hajoš i Božo Skoko
O autoru
Lester R. Potter svjetski je poznati konzultant u području korištenja komunikacije kao alata strateškog menadžmenta za unaprjeđenje poslovanja. Ima dugogodišnje iskustvo iz područja organizacijskih komunikacija, strateškog i marketinškog planiranja, upravljanja ljudskim resursima i vođenja projekata stečeno u brojnim organizacijama iz raznih područja.
U razdoblju od 1991-92. bio je predsjednik Međunarodne udruge poslovnih komunikatora - IABC-a (International Association of Business Communicators), a ova mu je knjiga ujedno i najprodavaniji priručnik IABC-a. Autor je i druge knjige “Business Management for Communicators: Beyond Strategic Communication“.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.