05.11.2007.
Tisak ostvario 134,6 milijuna kuna neto dobiti
Ukupni prihodi Tiska u prvih devet mjeseci iznosili su više od 1,81 milijardi kuna
Zagrebački Tisak završio je prvih devet mjeseci ove godine s dobiti u iznosu od 134,6 milijuna kuna, dok je u prvih devet mjeseci prošle godine poslovao sa znatno manjom dobiti od 44,05 milijuna kuna, uz istodobno povećanje ukupnih prihoda za više od 21 posto, podaci su iz Tiskovog financijskog izvješća objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Ukupni prihodi Tiska iznosili su tako u prvih devet mjeseci više od 1,81 milijardi kuna ili gotovo 311,4 tisuće kuna više nego u prvih devet mjeseci prošle godine.
Zarada po dionici u tom razdoblju iznosila 56,4 kune, navodi se u pojašnjenju financijskih rezultata.
Prihodi Tiska ostvareni na domaćem tržištu povećani su u istom razdoblju za 14,4 posto, na 1,69 milijardi kuna, a iz Tiska su objavili kako u prvih devet mjeseci ove godine bilježe rast prometa za 12 posto, pri čemu je promet maloprodaje povećan za 9 posto, a promet veleprodaje za 15 posto. Prihodi od prodaje u inozemstvu smanjeni su sa 555 tisuća kuna na 521 tisuću kuna.
Financijski prihodi Tiska porasli su pak s 7,01 milijun kuna u prih devet mjeseci prošle godine na više od 17,87 milijuna kuna na kraju rujna ove godine, dok je kod izvanrednih prihoda došlo do povećanja sa 8,8 na 95,5 milijuna kuna.
Uz prihode, rast bilježe i ukupni rashodi Tiska, za 14,9 posto na 1,67 milijardi kuna, od čega se 1,38 milijardi kuna odnosi na materijalne troškovi i troškove prodane robe, koji su u odnosu na prvih devet mjeseci lani bili veći za 16 posto, i to zbog spomenutog povećanja prometa.
Troškovi osoblja istodobno su povećani za 5,1 posto na 159,76 milijuna kuna, dok su primjerice izvanredni rashodi porasli s prošlogodišnjih 1,3 milijuna kuna na više od 21,5 milijuna kuna na kraju prvih devet mjeseci ove godine.
Tisak se bavi distribucijom i prodajom te uslugama marketinga - tiskovina, cigareta, vrijednosnica i ostale robe prikladne za prodaju u kioscima. Prodaja se realizira u vlastitom maloprodajnom lancu od oko 1.000 specijaliziranih prodajnih mjesta, potpomognuta uvođenjem internetskih narudžbi kroz projekt e-kiosk te u veleprodaji za više od 5.000 tuđih prodavaonica. (H)
|
|
|
|