Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Subota, 27.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
Neraskidiva spona turizma i poljoprivrede
Na Zagrebačkom velesajmu, tijekom Međunarodnog sajma turizma u organizaciji stručnog časopisa Suvremena trgovina i Hrvatskog poljoprivrednog zadružnog saveza, organizirana je tribina posvećena problematici hrvatskih poljoprivrednih zadružnih saveza.
Tribina pod nazivom "Zadružni proizvodi u funkciji turizma" pokušala je dati odgovor na brojna pitanja koju brinu ovu struku, nastojeći pridobiti sve ugledne stručnjake iz područja zadrugarstva.
Predsjednik Hrvatskog poljoprivrednog zadružnog saveza, Mirko Ormuž govorio je o načinima izlaza iz krize u poljoprivrednoj struci, a kao uspješni model naveo je potrebu stvaranja neraskidive veze poljoprivrede i turizma kao temeljne odrednice gospodarskog razvoja zemlje.
Nikola Knego, profesor s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu ukazao je na osnovne probleme u zadrugarstvu: manjak vlastitih proizvoda, višak inozemnih proizvoda u turizmu, nedostatak autentičnih proizvoda i originalnih suvenira.
Paradoksalno je da su većina poljoprivrednih proizvoda na našim tržnicama iz inozemstva, pri čemu proizvodi poput blitve, kupusa, zelja, raznolikog voća i povrća, samo predstavljaju ikone, koje će tijekom vremena biti zaboravljene.
Branko Čačuga, upravitelj Zadruge Vrelo Lika Korenica, želio je ukazati na neophodnost osnivanja burze ekoloških proizvoda, koja će omogućiti veću participaciju domaćih zadrugara u prezentaciji svojih izvornih proizvoda.
Na kraju tribine predstavile su se tri Zadruge; Ivanec, Đurđevac i Čađavica te Strukovna unija pčelarskih zadruga. Naročito zanimanje izazvali su predstavnici ove posljednje Zadruge, koji su ukazali na neodrživost nekih medijskih istupa, koji se u zadnje vrijeme prezentiraju javnosti.
Nevjerojatno je da u javnosti kola podatak da je MED opasan proizvod koji se ne smije davati djeci u školskim vrtićima. Taj neprovjereni podatak izišao u jednim od najtiražnijih domaćih novina, samo ukazuje na našu nedosljednost i nespremnost da odgovorimo na sve zahtjeve koje će nam donijeti novi europski izazovi.
Poruka s ove tribine je, što se meda tiče,
koristite med hrvatskih proizvođača jer med je nešto najkvalitetnije što priroda uopće može dati!
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.