Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Prikazi knjiga
Petak, 03.05.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Prikazi knjiga
15.02.2007.
KAKO PRODAVATI U EU – Strategija, tehnologija i standardi prodaje
Urednici: prof. dr. Velimir Srića i prof. dr. Antun Kliment
Izdavač: Delfin-razvoj managementa, Zagreb, 2006.
Hrvatska kao kandidatkinja za ulazak u Europsku uniju još se jednom nalazi na prijelomnoj točki svoje državne povijesti. Suprotno uvriježenom mišljenju domaćih političara, ali i velikog dijela javnosti, uspješan gospodarski ishod hrvatskog pristupa EU neće ovisiti o tome što će Europa pružiti Hrvatskoj, već prvenstveno o gospodarskoj strategiji Hrvatske i prilagodbi domaćeg gospodarstva novim uvjetima poslovanja.
Bez razvijene kvalitetne poslovne infrastrukture, obrazovanih resursa, unaprijeđene poslovne kulture i razumijevanja standarda poslovne komunikacije riskiramo ne samo pogoršanje ugleda, nego i potpunu propast nacionalnog gospodarstva. Stoga je nužno što žurnije domaće gospodarstvenike upoznati s različitim aspektima poslovne stvarnosti koja nas u EU očekuje kako bi se oni što prije mogli pripremiti na nove poslovne izazove.
Želeći odgovoriti poslovnim izazovima koje pred hrvatsko gospodarstvo postavlja predstojeći ulazak u EU, autori ove knjige s pravom se pitaju KAKO USPJEŠNO PRODAVATI U EUROPSKOJ UNIJI?
U potrazi za odgovorom na postavljeno pitanje, autori različite aspekte povezane sa strategijom i tehnologijom prodaje razmatraju na 160 stranica, u četiri poglavlja: (1) strategija prodaje, (2) inventivna strategija upravljanja informacijsko komunikacijskom tehnologijom, (3) komuniciranje u poslovanju te (4) carine i porezi u Europskoj uniji.
Dok se u prvom poglavlju opisuje trenutni tijek pristupnih pregovora između Hrvatske i EU, te razmatraju elementi strategije prodaje u suvremenim tržišnim uvjetima, u drugom se ističe značaj informacijske tehnologije, a osobito Interneta u suvremenoj prodaji, te se naglašava da poslovna tehnološka infrastruktura pospješuje organizaciju prodaje i ostalih poslovnih funkcija poduzeća.
Treće poglavlje usmjereno je na operativni dio procesa prodaje te se u njemu obrazlažu standardi koji se primjenjuju u poslovnom komuniciranju na području EU. Čitatelju se skreće pozornost na kulturu pisanog tradicionalnog i digitalnog poslovnog komuniciranja na kojem se zasniva svaki prodajni proces. Konačno, u četvrtom poglavlju daje se uvid u razvoj i primjenu carinskih propisa na promet roba u EU, te se opisuju značajke poreza na dodanu vrijednost u zemljama članicama.
Knjiga je prije svega namijenjena domaćim gospodarstvenicima koji se trebaju što prije pripremiti za neizbježne izmjene u načinu poslovanja do kojih će doći ulaskom Hrvatske u EU. Osim toga, knjiga je vrijedan izvor informacija i za studente ekonomskih fakulteta i visokih poslovnih škola, te znanstvenike jer donosi rezultate recentnih istraživanja provedenih na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te potiče na razmišljanje o nizu aspekata prodaje u EU počevši od poslovne strategije pa do implementacije novih tehnologija i primjene standarda u prodaji na domaćem i inozemnom tržištu.
Povezani članci
20.09.06
Vijesti
Gospodarski forum - strategija gospodarskog razvoja
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.