Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Petak, 26.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
26.09.2016.
Japanski kupci traže hrvatska vina
Nastavak uspješne suradnje s Japanom
Distributeri hrvatskih vina u Japanu, zajedno s predstavnicima nekoliko značajnih maloprodajnih lanaca obišli su proteklog tjedna Hrvatsku s ciljem nastavka suradnje na izvozu hrvatskih vina u Japan.
Sedam japanskih distributera i potencijalnih kupaca koji su stigli u Hrvatsku, tijekom obilaska vinograda i podruma kušali su odabrana vina i autentične hrvatske specijalitete, te se odlučili za uvoz vrhunskih vina i vinskih sorti koje do sada nisu bile u ponudi na japanskom tržištu, a koje će se do kraja godine početi izvoziti u Japan.
Izvoz hrvatskih vina u Japan započeo je prošle godine nakon čega je u veljači ove godine organizirano veliko predstavljanje hrvatskih vina na najvećem sajmu trgovine u Japanu, Supermarket Trade Showu u Tokiu.
I predstavljanje u Tokiu i dolazak japanskih partnera u Hrvatsku dio su velikog projekta promocije hrvatskih vina u Japanu koji je financiran iz Vinske omotnice, mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018., u kojem zajednički sudjeluju Vina Belje, PP Orahovica i Kraljevski vinogradi.
Projektom je potvrđeno da je Japan vrlo zahtjevno i vrlo zanimljivo tržište za hrvatske vinare koji mogu pružiti autentična vina visoke kvalitete. U Japanu se godišnje popije 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, među kojima hrvatska vina sve više dobivaju na značaju.
Tijekom posjeta Vinima Belje japanske je goste dočekao i Mirko Filipović, CRO COP, koji im je zaželio dobrodošlicu u Hrvatsku s čim su japanski gosti bili posebno oduševljeni jer je Cro Cop izuzetno omiljen među Japancima i sigurno je najveći ambasador hrvatskog sporta i Hrvatske u Japanu.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.