Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Strateški savezi
12.07.2016. JOLLY kupio AERO
Tvrtka AERO iz Slovenije, koja je prisutna i u cijeloj regiji, sinonim je za školsku opremu. Školarci već desetljećima odrastaju uz tempere marke AERO. Nakon prošlogodišnjeg stečaja matične tvrtke AERO d.d., već spomenuta tradicija bila je u opasnosti da nestane. Poslovanje tvrtke kćeri AERO IDA, koja zapošljava osobe s invaliditetom i važan je socijalni poslodavac u slovenskoj regiji Celje, također je bilo ugroženo. Spas dolazi iz susjedne države Austrije u obliku tvrtke Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG (vlasnici robne marke JOLLY) koja je kupila tvrtku AERO.
“Kvaliteta proizvoda AERO poznata je i u Hrvatskoj. Na žalost, prethodni vlasnici zanemarili su ulaganja u daljnji razvoj, kako u strojeve tako i u prodajno marketinške aktivnosti. Uvjereni smo da će novi vlasnik donijeti i svjetlu budućnost tvrtki”, rekla je Mateja Pučko, direktorica tvrtke AERO IDA.

Ono što je AERO na području tempera, JOLLY je na području drvenih bojica. Austrijska tvrtka u svom proizvodnom pogonu u Grazu, prošle je godine proizvela 50 milijuna kompleta drvenih bojica i slovi za vodeću tvrtku na tom tržištu. Bojice JOLLY neizostavan su dio školske opreme školaraca još od 1980. godine, kad su brojni roditelji bojice JOLLY doslovno krijumčarili preko granice.

I hrvatsko je tržište od velikog značaja za JOLLY i AERO proizvode te su iz tvrtke najavili jači proboj na hrvatsko tržište s objema robnim markama. U planu su i značajnije investicije na hrvatskom tržištu, koje u JOLLY-u smatraju za jako važno tržište.

Proizvodnja ostaje u Celju
Lokacija u Celju je za novog ulagača strateški privlačna jer je od tvornice JOLLY u austrijskom Grazu udaljena tek sat vremena vožnje. Novi vlasnik će u opremu i razvoj proizvoda uložiti više od milijun eura, a osim uspjeha na austrijskom, slovenskom i hrvatskom tržištu, planira osvajanje i njemačkog te američkog tržišta, na kojem je potražnja za visokokvalitetnom školskom opremom velika.

AERO i JOLLY su idealni partneri jer se izvrsno nadopunjuju. Robne marke su veoma slične, obje izražavaju tradiciju i predstavljaju domaću proizvodnu s naglaskom na visokoj kvaliteti proizvoda. AERO ima vrhunsko znanje i iskustvo s tekućim bojama, dok je JOLLY usavršio izradu drvenih bojica. Tržišta u regiji su za JOLLY od velikog značaja. Prošle je godine tvrtka otvorila i lokalnu slovensku podružnicu Jolly pisalne potrebščine d.o.o..

„Primarni cilj kupovine je jače širenje na tržišta regije, EU i SAD. Zadržat ćemo radna mjesta i proizvodnju u Celju te tvrtki AERO pomoći da povrati ugled visokokvalitetne domaće robne marke. Svjesni smo da sa zajedničkim znanjem i iskustvom te sinergijom poslovanja možemo postići nove velike uspjehe”, pojasnio je odluku o kupovini Clemens Ellmauthaler, globalni voditelj prodaje proizvoda JOLLY.
Zahtjevno prijelazno razdoblje
U postupak stečaja s bivšim vlasnikom tvrtke AERO IDA bilo je izgubljeno mnogo vremena, što zabrinjava i nove vlasnike. Iako je proizvodnja bila nastavljena u ograničenom obujmu cijelo vrijeme, JOLLY je kao spasitelj tvrtke AERO stigao doslovno u posljednjoj sekundi - tik pred početak nove školske godine. Trgovci koji prodaju školske potrepštine i opremu već su nestrpljivo čekali vijesti o sudbini AERO-a. Dobra je vijest da se robna marka AERO sigurno vraća na police u domaćim trgovinama.

“Nadam se da će regija prepoznati dugogodišnju tradiciju, a potrošači poduprijeti i tako pomoći nastaviti proizvodnju i izradu visokokvalitetnih proizvoda”, dodala je Mateja Pučko.

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa