Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
02.06.2016. Online poslovanje i briga o potrebama korisnika su ključ uspjeha za svaku tvrtku
Prvi dan konferencije obilježila su brojna zanimljiva predavanja o trendovima na tržištu digitalne ekonomije te okrugli stolovi u kojima su sudjelovali predstavnici brojnih uglednih tvrtki
Konferencija OMGcommerce, jučer je u Zagrebu okupila brojne poduzetnike, trgovce, marketingaše kako bi razgovarali o važnosti i trendovima digitalne ekonomije. Zanimljiva predavanja o trendovima online poslovanja održali su mnogi stručnjaci i predstavnici uglednih kompanija kao što su MasterCard, SAP, Allianz, Zepter, Criteo, BlaBlaCar i drugi.

Nakon otvaranja konferencije, na kojem su govorili Dina Tomšić, voditeljica Zagrebačkog velesajma, te Damir Hozdić, voditelj poslovnog razvoja u MasterCard Hrvatska, održan je panel o ulasku velikih brendova u ecommerce segment te izazovima s kojima se susreću pri prelasku u online poslovanje. U diskusiji u kojoj su sudjelovali Damir Hozdić, MasterCard Hrvatska, Tomislav Pleša, Allianz i Ivan Bošnjak, Zepter zaključeno je kako je sada vrijeme velikih inovacija u platnoj industriji, koje veliki brendovi teško usvajaju jer su, radi svog naslijeđa, nefleksibilni. Govornici su istaknuli kako je disrupcija dobra za sve igrače na tržištu, te da se veliki ne boje konkurencije jer im ona pomaže da i sami inoviraju.

“U cijelom ekosustavu plaćanja dogodit će se više promjena u idućih pet godina nego što ih se dogodilo u posljednjih 50. A u centru tih promjena nalazi se korisnik – njegove potrebe i želje”, rekao je Damir Hozdić, voditelj poslovnog razvoja u MasterCard Hrvatska.

Tomislav Pleša predstavio je Allianz One, online uslugu koja se želi približiti korisnicima osiguranja koji i dalje usluge osiguranja većinom kupuju offline. “Ova platforma za sada služi kako bi se korisnicima približila online kupnja, na mjestu gdje oni traže informacije”, rekao je Tomislav Pleša iz Allianza.

Ivan Bošnjak iz Zepter Hrvatska predstavio je njihov novi poslovni model: “Zepter je svojim web shopom napravio veliki zaokret u poslovanju. Osim što se kupcima nude najprodavaniji Zepter proizvodi na tržištu, omogućena je i suradnja s poslovnim partnerima koji mogu raditi unutar Premium online shopa bez potrebe ulaganja vlastitih financijskih sredstava.”

O trendovima i budućnosti ecommercea u svom je predavanju govorio Damir Dujić, stručnjak iz tvrtke Ceneje.si. On je naglasio važnost razbijanja mitova o tome da je niska cijena najvažnija za web shopove. “Sama cijena jednostavno nije dovoljna kako bi neka online trgovina bila više konkurentna, već zajedno s atraktivnom cijenom valja postojati i čitav “paket” drugih usluga i pogodnosti koje su privlačne kupcu. One mogu biti jednostavne, poput boljeg isticanja informacija, do nešto zahtjevnijih, poput uključivanja mogućnosti za ocjenjivanje proizvoda na stranici, kao što to čini Amazon”, rekao je Dujić.
Siniša Topalović, direktor tvrtke Horwath HTL održao je predavanje o tome kako tehnologija utječe na promjene u turizmu globalno i u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na utjecaj sve popularnije platforme Airbnb: “Airbnb je fleksibilna platforma koja je nadišla zakonodavne forme te je dio neizbježne evolucije turističkog sektora. Možemo zatvoriti oči i reći da se nas
to ne tiče, ali to se događa s ili bez zakona. Hotelijeri i zakonodavci to ne smiju maknuti s uma, no nema potrebe za ekstremnim potezima – samo treba osigurati fer tržišnu utakmicu.”

Upravo su o lojalnosti gostiju, koja se postiže kvalitetnom segmentacijom, praćenjem navika i preciznim targetiranjem, nakon Sinišinog predavanja govorili Emanuel Tutek (Horwath HTL), Marko Mišulić (Rentlio), Damir Knežević (Hoteza) i Martina Rumin (Valamar). Glavni naglasak stavili su na personalizaciju pristupa korisnicima, što se danas, uz pomoć digitalnih alata, itekako može postići, bilo u hotelskim lancima, u apartmanima i drugim smještajnim jedinicama.

Damir Hozdić, voditelj poslovnog razvoja MasterCarda Hrvatska, govorio je o različitim oblicima online plaćanja, rješenjima i trendovima od kojih je najzanimljivija autorizacija plaćanja selfijima koje MasterCard ove godine uvodi na 14 tržišta, no na hrvatsko još ne.
Također, istaknuo je kako je, prema najnovijim istraživanjima, beskontaktno plaćanje najbrže rastući oblik plaćanja i to po stopi od 100 do 150 posto godišnje.

Prvi dan konferencije OMGCommerce obilježila su i zanimljiva predavanja Damjana Gebera iz Brigade, koji je govorio o tome kako i zašto online servisi trebaju imati svoje fizičke dućane, Daniel Prumers iz Critea, koji je govorio o mobilnim transakcijama, te je održan panel o ekonomiji na zahtjev i ekonomiji dijeljenja. Vrlo posjećeno predavanje bilo je ono o tome kako novi igrači izazivaju stare igrače u paketnoj dostavi koje su održali predstavnici tvrtki Locodels i Eurosender.

Drugi dan konferencije donosi Poslovne edukacije o digitalnoj ekonomiji za trgovce, marketingaše, IT-jevce i djelatnike u turizmu, a treći dan održat će se ekskluzivni Ecommerce Executive Forum koji će okupiti najbolje ecommerce lidere kako bi raspravljali o ključnim pitanjima domaće digitalne ekonomije.

Suorganizatori konferencije OMGcommerce su ove godine Grad Zagreb, Zagrebački velesajam i Neuralab, koji je osigurao i prijenos uživo. Sponzori konferencije su MasterCard, Inchoo, SAP, Ingemark, GS1, Eurosender, Webteh.

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa