Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
11.01.2016. Gorenje u pet godina želi postati jedna od pet najprodavanijih marki u Iranu
Iranskim kupcima će biti dostupni proizvodi Gorenja u trima vlastitima prodajnim salonima u Teheranu, ali i u nekoliko specijaliziranih trgovina

Slovenska tvrtka Gorenje u ponedjeljak će u Teheranu zajedno sa svojim iranskim partnerom otvoriti 350 četvornih metara veliki prodajni salon. U izložbeno-prodajnom prostoru Gorenja, na prestižnoj i prometnoj lokaciji u središtu glavnog grada, iranskim će kupcima na raspolaganju biti cjelokupna ponuda Gorenje velikih kućanskih aparata višeg srednjeg i premium razreda, pišu slovenske Finance.

U okviru posjeta slovenske gospodarske delegacije otvorenju salona prisustvovat će i ministar gospodarstva Zdravko Počivalšek.

Prema riječima izvršnog direktora za regiju prekomorskih država, Boštjana Vodeba, Gorenje je na iranskom tržištu prisutno već desetljećima.

"U vrijeme embarga naše su aktivnosti bile manje intenzivne nego što smo to željeli, ali s ukidanjem gospodarskih sankcija se nadamo ponovno većem opsegu poslovanja.“

Prošle je godine sklopljen novi ugovor o distribuciji s uglednim lokalnim partnerom pa tvrtka sada ponovno želi graditi prodajnu mrežu i organizirati lanac opskrbe.

"Uz Saudijsku Arabiju, Iran je najveće tržište regije na kojem je izuzetno teško započeti samostalno, bez lokalnih veza i potpore. Prilikom ulaska na iransko tržište je stoga kapitalno snažan partner već prisutan na tržištu i upoznat s poslovanjem, velika prednost“, kazao je Vodeb.

Iranskim kupcima će biti dostupni proizvodi Gorenja u trima vlastitima prodajnim salonima u Teheranu, ali i u nekoliko specijaliziranih trgovina, te u nekim većim urbanim središtima izvan glavnoga grada. U planu je ove godine i ulazak u jedan veći trgovački lanac.

Kako naglašavaju u velenjskoj tvrtki, zajedno s iranskim partnerom postavili su ambiciozne ciljeve. U pet godina želja im je postati jedna od najprodavanijih robnih marki ugradbenih kućanskih aparata u Iranu.

Zbog relativno visokih uvoznih davanja, u tvrtki razmišljaju o izgradnji pogona za sastavljanje u kojem bi se dovršavali strojevi za pranje i sušenje. Na taj bi način ojačali konkurentsku poziciju u segmentu u kojem je cjenovna elastično izuzetno velika. (banka.hr)

Povezani članci
11.03.16 Tvrtke i tržišta
Gorenje lani s padom prodaje i gubitkom od 8 milijuna eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa