Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Ponedjeljak, 29.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
25.11.2015.
Trgovački lanac Lidl Hrvatska uz HBOR glavni sponzor 7. Konferencije o društveno odgovornom poslovanju
Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) organizator je 7. Konferencije o društveno odgovornom poslovanju koja će se održati 1. prosinca 2015. u Zagrebu. Trgovački lanac Lidl Hrvatska i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR) ove godine su glavni sponzori konferencije.
Najavna press konferencija održana je 24. studenog u Hotelu Esplanade u Zagrebu. Uz moderiranje Duška Ćurlića, o temi društveno odgovornog poslovanja govorili su predstavnici organizatora – ravnateljica Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj Mirjana Matešić, predstavnica Hrvatske gospodarske komore Tajana Kesić Šapić, te predstavnici glavnih sponzora konferencije - članica Uprave HBOR-a Martina Jus i budući predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.
„Lidl Hrvatska posluje slijedeći načela društveno odgovornog poslovanja budući da smo svjesni svog utjecaja na društvo i naše velike odgovornosti koja iz toga proizlazi. Naša područja društveno odgovornog poslovanja vezana su za sve aspekte poslovanja.
Vodimo brigu o proizvodnom asortimanu misleći na kupce kako bismo im ponudili nisku cijenu kvalitetnih proizvoda i ispunili njihova očekivanja, a uz to osigurali dugoročno održivo poslovanje. Zalažemo se za pošten i kvalitetan odnos sa svim našim suradnicima, partnerima i zaposlenicima.
Kao ekološki odgovorna kompanija, Lidl se zalaže u području zaštite okoliša i klime brinući za okruženja u kojima posluje. Tijekom cijele godine izuzetno smo angažirani kako bismo pomogli zajednici koja nam daje svoje povjerenje i bitno nam je kako mi rastemo da pomažemo razvoju i rastu i naše zajednice kroz različite društveno odgovorne aktivnosti.“ – poručili su iz Uprave Lidla.
O konferenciji o DOP-u i Indeksu DOP-a
Konferencija o društveno odgovornom poslovanju nastala je povezivanjem nacionalne i regionalne inicijative za društveno odgovorno poslovanje kako bi se okupili svi zainteresirani oko jedne krovne konferencije koja će svojim programom i sadržajem doprinijeti poboljšanju u području društveno odgovornog ponašanja kompanija.
Na 7. po redu konferenciji biti će dodijeljena i osma po redu nagrada INDEKS DOP-a za postignuća u DOP-u za 2014. godinu. Indeks DOP-a je metoda procjene društvene odgovornosti poduzeća u Hrvatskoj koja se temelji na sustavu rangiranja koji omogućuje objektivnu procjenu društveno odgovornih praksi poduzeća i usporedbu s praksama drugih.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.