Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
DOP
Četvrtak, 02.05.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
DOP
12.11.2015.
Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne
Poznati redatelj Dalibor Matanić i glavni kreativni direktor agencije BBDO Zagreb Almir Okanović novim spotom najavili nacionalnu kampanju Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a i Ministarstva zdravlja koja poziva na nužnost poštivanja zakona o zabranjenoj konzumaciji i prodaji alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.
Da je bitno ponekad djeci reći ne dobro znaju poznati redatelj Dalibor Matanić i glavni kreativni direktor agencije BBDO Zagreb Almir Okanović koji su okupili mladu glumačku ekipu na snimanju spota u povodu nacionalne kampanje Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne.
Ovom kampanjom, koju je pokrenula Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja, želi se upozoriti na nepoštivanje zakona o zabranjenoj konzumaciji i prodaji alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina. A kako bi što vjernije dočarali dobro znani scenarij žicanja cuge u klubu, na ulici ili garaži, Matanić i Okanović glavnu ulogu u spotu prepustili su upravo onima koji se najčešće susreću s ovim aktualnim društvenim problemom – maloljetnicima i prodavačima alkoholnih pića.
„Veseli me biti dijelom ekipe koja surađuje na društveno odgovornoj kampanji Uključi savjest. Na setu spota glumačka se ekipa odlično uživjela u svoje uloge i uspješno simulirala scenarij žicanja cuge u nekoliko situacija. S namjerom da igramo na kartu savjesti svih članova društva, tinejdžere smo snimili kako se direktno obraćaju onima koji se nalaze u poziciji da omoguće alkohol maloljetnicima.
Vjerujem da smo u tome uspjeli jer je klincima zaista ponekad potrebno reći ne“ izjavio je Matanić koji se zajedno s Okanovićem i ostatkom ekipe odlično zabavljao tijekom samog snimanja.
Snimanje ovog spota samo je jedno u nizu aktivnosti u sklopu kampanje Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne koja će trajati sve do kraja godine. Uz televizijski spot koji počinje s emitiranjem 15. studenoga, kampanja će se provoditi na ukupno tisuću prodajnih mjesta i kafića u cijeloj Hrvatskoj gdje će se educirati zaposlenici uz istaknute vizuale kampanje.
Povezani članci
25.11.15
DOP
Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.