Trgovina
Seniko studio
Turizam
03.11.2015. Vienna International Hotelmanagement postaje Vienna House
Soba iz jednog Vienna House Easy hotela
Soba iz jednog Vienna House Easy hotela
Vienna International Hotelmanagement AG (VI) repozicionira se na tržištu. Odbrojavanje je u tijeku. 1. veljače 2016. najveća hotelska grupacija u Austriji kreće drugim smjerom i temeljito mijenja svoj globalni tržišni nastup. Vienna International Hotelmanagement postaje Vienna House.

„Prije nešto više od jedne godine preuzeo sam VI s ciljem da repozicioniram tvrtku, da izgradim jasnu strategiju branda i da provedem sve s tim povezane promjene", objašnjava Rupert Simoner, izvršni direktor VI svoje djelovanje. „Započeli smo s reorganizacijom iznutra, te smo krenuli obučavati zaposlenike i zapošljavati nove djelatnike, čime smo postavili temelj svog budućeg rasta i gospodarskog uspjeha.“

Iz 38 hotela i matične tvrtke početkom nove godine nastat će nova tvrtka. Promjene se odnose na poslovnu kulturu, kao i na korporativni identitet, strukturu pojedinih područja, uporabu prikladnih tehnologija, nove koncepte svih hotelskih odjela i standard usluga te na preuređenje, dogradnju i obnavljanje hotela.

Od danas pa sve do kraja siječnja u rubrici „Uskoro" na internet stranici www.viennahouse.com predstavljat će se novi logotip, vizualni identitet i boje, te novi korporativni izričaj kao i razvoj nove arhitekture branda.

„Mi nismo samo još jedan Lifestyle brand na tržištu" smatra Simoner. „Lifestyle dolazi i prolazi. Mi svoju poziciju definiramo kroz ključne vrijednosti: pružanje zadovoljstva, profinjenost, jednostavnost te traženje novih puteva“ te dalje obrazlaže poslovnu strategiju:„Odgovor po čemu se razlikujemo od brendova nalazi se u pitanju „zašto“. Mi vjerujemo u ljepotu jednostavnosti! Što time mislimo?

Sve radimo jednostavno, sa stilom i pažnjom. Radi se o tome da sami budemo pravi domaćin i da budemo ono što jesmo, da se ne pretvaramo i da nas ne sputava mnoštvo standarda. Preispitujemo što naš gost zaista želi i postupamo u skladu s tim. U konačnici, jednostavno želimo usrećiti gosta. Za to se zalažemo!"
Izgradnja arhitekture brenda
Krovni brend Vienna House, s individualnim gradskim i resort hotelima, preuzima vodeći položaj i objedinjuje linije Design, Koncept i Easy.

Vienna House su individualni, šik i opušteni gradski i resort hoteli. andel's by Vienna House predstavlja individualan dizajn, a angelo by Vienna House šaren, živahan konceptualni hotel. Rebranding kreće 1. veljače 2016.
Već 1. siječnja 2016. Vienna House Easy počinje s radom. „Easy-Line“ objedinjuje jednostavne B&B hotele poznate po lokalnoj gostoljubivosti i suvremenoj iskrenosti.

Ime Vienna predstavlja podrijetlo tvrtke, kvalitetu života i životnu radost, kao i poznatu gostoljubivost ovog grada. „Kuća“ je mjesto koje spaja, gdje možemo biti ono što jesmo, gdje se možemo sastajati s obitelji te gdje možemo kao domaćin pozivati svoje goste i prijatelje. Vrlo istančan osjećaj suvremenog, modernog Beča, kao i europskih korijena i tradicija može se pronaći u svim hotelima.

Sve promjene dosljedno prate perspektivu gosta
Prvi korak predviđa određivanje predvodnika hotelskih linija, koje će se preurediti, obnoviti i prilagoditi dok će se ostali hoteli postupno naknadno preuređivati. Najprije se počinju preuređivati Vienna House Easy Günzburg i Landsberg, potom slijede Neckarsulm, Braunschweig i ostali hoteli.

Kod svih brandova glavno načelo je gostoljubivost, a ne automatizacija. U skladu s mišlju vodiljom, radikalno se pojednostavljuju standardi davanjem većeg prostora za djelovanje zaposlenika.

Najvažnije promjene Vienna House Easy ukratko: novi dizajn soba, lokalni utjecaji na koncept dizajna, usluga odabira jastuka, koncept za sastanke s kreativnim zonama, koncept doručka u stilu pekare, koncept tržnice za hotele s restoranom.
Individualne promjene, neovisno o brendu, uključuju: besplatan brzi internet, prijavu i odjavu putem mobitela, personalizirani doček gosta, otvoren predprostor s dnevnim boravkom ili predvorjem. Dvorane za sastanke modernizirane su novim interijerom i kreativnim multifunkcionalnim površinama.

Novi koncept restorana, bara i doručka temelji se na regionalnoj ponudi. Mobilnost je zastupljena postajama za bicikle, električnim punionicama i postajama za dijeljenje vozila. Malena trgovina zamjenjuje mini bar. Kvalitetno opremljene sobe, dječji svijet, kao i uporaba nove jednostavne tehnike i modernih tehnologija, npr. stanice za punjenje na svim stolovima i internetske concierge usluge, samo su dio brojnih promjena usmjerenih prema gostu.

„Onaj trenutak kada uđem u hotelski lobby koji je pun života, kada ljudi živahno razgovaraju, udobno uživaju u piću ili se samo rado tamo zadržavaju, tada znam, je li koncept uspješan. Svatko zna da hotel ima sobu, ali odlučujuću razliku čine prostori u kojima se ljudi susreću. Lobby je mjesto u kojemu kuca srce hotela“, nastavlja Simoner.

Novo strukturiranje u korporativno odjelu
Uz uspješno upravljanje postojećim hotelima, prošlu godinu obilježila je reorganizacija internih struktura, uporaba odgovarajućih tehnologija i komunikacija zaposlenika.

Odjel za marketing odgovoran je za novi korporativni dizajn. Odjel korporativnih komunikacija usmjeren je na internu komunikaciju, pripremu komunikacije brendova te se strateški okreće području društvenih medija. Novoosnovan je Odjel za E-Commerce u čijem je fokusu izgradnja nove „mobile first“ arhitekture internet stranice, povećanje prodaje putem hotelskih internet stranica, kao i partnerstva i suradnje.

Odjel ljudskih resursa nudi nove opsežne treninge i razvojne programe, između ostalog, VIctor program s MBA modulima za poticanje mladih rukovoditelja. U Odjelu za upravljanje kvalitetom razvijene su nove smjernice, stručno i zdravorazumsko su presipitani i ponovno postavljeni standardi te su definirana nova mjerila za vrednovanje. Odjel domaćinstva još je u fazi formiranja i zajedno s Odjelom za upravljanje kvalitetom razvijat će i provoditi nove strategije.
Centralni sustav nabave, kao i novouvedeni alat za proračun i izvješćivanje poboljšat će strateško planiranje i finacijsku kontrolu svih hotela. Novi analitički i prodajni alati omogućuju Odjelu prihoda pronalaženje kreativnih načina prodaje. Odjel prodaje intenzivno se bavi grupiranjem i restrukturiranja tržišta i klijenata, kao i otvaranjem novih tržišta. Novi prodajni uredi otvaraju se u Beču, Berlinu, Londonu, Amsterdamu, Moskvi, Pragu i Varšavi.

Postupak će znatno utjecati na tehničku infrastrukturu što se tiče „tehnologije usmjerene gostu“, a doći će i do promjene domena i internet stranica. Tehnički odjel osnovan 2015. fokusiran je na implementaciju globalnih mjera i strategija za održavanje.

Odjel hrane i pića radi na novim regionalnim konceptima restorana i trgovina. I na kraju, Odjel razvoja intenzivirao je aktivnosti u području unutarnje arhitekture i dizajna, te će postupno provoditi novorazvijene koncepte. Uz ranije spomenute promjene to se odnosi i na: proširenje hotela angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring s 130 novih soba, mogućnostima za kupovinu i uredima; sve sobe i Oscar`s Bar u hotelu andel's by Vienna House Prague; lobby, Oscar`s Bar, Skybar i spa područje u hotelu andel`s by Vienna House Berlin, kao i na prilagodbu svih soba novom angelo dizajnu u hotelu angelo by Vienna House Bukurest. U tijeku su pregovori o izgradnji kongresnog centra u blizini hotela andel's by Vienna House Berlin.

Razgovori o daljnjim hotelskim projektima vode se u Njemačkoj, Skandinaviji, Austriji i Poljskoj. Zasad, Vienna Hotelmanagemet AG kao i povezana društava, i dalje će funkcionirati kao pravna tvrtka u pozadini. Dosadašnji hoteli VI grupacije Arcadia Hotels i Chopin Hotels od siječnja će poslovati u okviru linije Easy.

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa