Seniko studio
Broj 4/2015
Izdvajamo iz broja:
Suvremena trgovina 4 2015
Želimo Vam ugodno čitanje!

Sadržaj broja:
Zašto su sajmovi potrebni privredi?
Ante Gavranović

Što je zastupljenije u e-trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine?
prof.dr.sc. Nikola Knego

IBM: Trgovina u digitalnom dobu

Kuda plovi (naš) turistički brod?
A.G.

Intervju: Mijo Šimić
Najteže razdoblje trgovaca tekstilom

Ključna uloga trgovine u oporavku EU

Centar unutarnjeg tržišta EU - sve informacije na jednom mjestu!

Najava:
5. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL5

Trgovina na razmeđu ili - kako gradski centri mogu postati aktivniji?
prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek

Pametno zdravlje
Berislav Pribanić

Privredna banka Zagreb d.d. osvojila nagradu za najaktivniju banku u financiranju izvoza

Konkurencija najveći izazov obiteljskim poduzećima u Hrvatskoj i EU

Promišljanja o novim oblicima maloprodajnh poslovnih jedinica (2)
prof.dr.sc. Zdenko Segetlija

Hrvatski obrtnici na 48. Međunarodnom obrtničkom sajmu u Celju

Kako se kreće tržište maloprodaje u hrvatskoj i što možemo očekivati od hrvatskog potrošača?
Helena Folnegović

Osvrt na novi Zakon o računovodstvu
mr.sc. Mladen Štahan
Prikazi knjiga:
Poslovno upravljanje u trgovini
Poznavanje robe u trgovini – neprehrambena roba

Izdvajamo iz broja:
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa