Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Četvrtak, 09.05.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
28.08.2015.
Ivančica predstavila novi prodajni koncept brenda Froddo
Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu. Predstavljanju su prisustvovale i domaće poznate osobe.
Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novi prodajni koncept svoga branda Froddo, koji je dio već ranije predstavljene poslovne strategije. Na razvoju proizvoda, novoj brand stratagiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.
Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu Zagreb prostire se na 37m2, komunicira prirodnost i kvalitetu obuće te individualnost djece, a njezin je sastavni dio dječji kutak za igru.
Izgled prodavaonice usklađen je s novim brandingom i vizualnim identitetom koji se temelje na uvidu da je svako dječje stopalo, baš kao i svako dijete različito. S novim sloganom «Svaki korak je tvoja priča» Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan «kalupa» sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske.
Simpatična slova d, stilizirana u oblik stripovskih i veselih likova, zajedno s dječjim kutkom za igru, Froddo prodavaonicu čine zabavnijom i zaigranijom. Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prva je u nizu koja će poslovati prema novoj brand strategiji i novom prodajnom konceptu.
Otvorenju Froddo prodavaonice prisustvovali su i mnogi poznati roditelji čija djeca nose cipele Froddo, poput Ines Preindl, Mirne Maras i Ribafisha.
NOVA FRODDO KOLEKCIJA ZA UPEČATLJIVE OTISKE
Jesenska Froddo kolekcija kreirana je u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima, dizajnerima, branding agencijom Brandoctor i s roditeljima. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Inspiraciju je pronašla u različitosti kojom se odlikuje svako dijete, pa je tako puna novih, zanimljivih i jedinstvenih detalja.
PERSONALIZIRANE TENISICE JEDINSTVENE NA TRŽIŠTU
Najveća novost u ponudi Frodda su personalizirane tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Uz svake tenisice djeca na poklon dobivaju flomaster za personalizaciju pozadine obuće čime se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Flomasteri se lako brišu i omogućavaju mališanima ukrašavanje svojih najdražih tenisica koliko god i kako god žele.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.