Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Subota, 27.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
20.08.2015.
Jägermeister Adriatic Tour 2015. ugostio više od 20.000 ljubitelja vrhunske glazbe
Nakon pet tjedana, osam besplatnih koncerata te više od 36 sati glazbe, dojmljivim nastupom Ljetnog kina u Bolu na Braču završen je ovogodišnji Jägermeister Adriatic Tour. Četrnaesto izdanje jedne od najpoznatijih i najdugovječnijih ljetnih koncertnih turneja u Hrvatskoj ugostilo je više od 20.000 ljubitelja dobre glazbe te najjača glazbena imena do sada.
Ovogodišnji Jägermeister Adriatic Tour nastupom u Poreču otvorio je Urban&4, koji je presjekom svojih hitova počastio i publiku na šibenskoj Tvrđavi sv. Mihovila, dok su posjetitelji Krka i Crikvenice uživali u zaraznim ritmovima TBF-a. Jedan od zapaženijih koncerata svakako je bio onaj crnogorskog rokera Ramba Amadeusa u Splitu, nakon čega se turneja preselila u Zadar, koji je ugostio Ljetno kino. Na svom proputovanju kroz Dalmaciju Tour je posjetio još i Vodice, gdje je nastupila grupa Vatra, da bi završio na Braču koncertom Ljetnog kina. Nakon nastupa glavnih zvijezda večeri publiku je probranim glazbenim setovima zabavljao Pill Jackson, resident DJ ovogodišnjeg Jägermeister Adriatic Toura.
Kroz godine, Jägermeister Adriatic Tour postao je prepoznatljiv po vrhunskim koncertima na poznatim turističkim lokacijama, koji su praćeni bogatom scenografijom i rasvjetom, atraktivnim hostesama te raznim zabavnim sadržajima. Ovogodišnje 14. izdanje Toura ispunilo je očekivanja organizatora, ali i publike te je najatraktivnije urbane izvođače do sada približilo njihovim fanovima, koji su uz omiljenu glazbu mogli uživati i u svom omiljenom biljnom likeru.
Uz navedenu koncertu turneju, svi posjetitelji naše obale tijekom srpnja i kolovoza mogli su uživati i u gotovo 150 raznih promotivnih aktivnosti u organizaciji najpoznatijeg biljnog likera na svijetu.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.