Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Strateški savezi
Nedjelja, 05.05.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Strateški savezi
14.08.2015.
BMW i Milenij hoteli započeli ekskluzivnu suradnju
Od kolovoza ove godine premijerno je krenula je poslovna suradnja između jednog od najuspješnijih hotelskih lanaca u Hrvatskoj, Milenij Hotela, i jednog od najvećih proizvođača automobila – svjetski poznatog brenda BMW - s ciljem obostrane promocije branda. Tako će tijekom ovogodišnje turističke sezone gosti hotela Milenij u Opatiji imati priliku isprobati BMW vozila tijekom svog boravka na Kvarneru.
Ovakva hotelska kooperacija dobar je način povezivanja dvije snažne marke kako bi se približili točno targetiranim grupama na tržištu putem zajedničke promocije kroz spoj turizma i gospodarstva. Takva suradnja praksa je unutar BMW grupe i u drugim zemljama, ali je s Milenij hotelima po prvi puta prisutna na području Kvarnera.
„Drago nam je što smo dosadašnju poslovnu suradnju s Milenij hotelima proširili s ovom hotelskom koopearcijom i na taj način klijentima ponudili dodatni premium sadržaj i pravi BMW užitak u vožnji dok su na odmoru u Opatiji. Odabranim gostima na raspolaganju je model marke BMW 220d Cabrio koji u dogovoru s djelatnicima hotela mogu isprobati kroz testne vožnje“, rekla je Sonja Miočić Maksić, direktorica marketinga i odnosa s javnošću Tomić & Co., generalnog zastupnika za BMW i MINI vozila za RH.
Hrvatska se od ulaska u EU dodatno afirmirala na karti Europe kao zemlja koja može uspješno spojiti premium promociju i turizam, a to je prepoznao i BMW. Tako se velika hotelska kooperacija između BMW-a, Tomić & Co. i TZ Istarske provodi već drugu sezonu pod imenom „BMW Coast Drive“ i prisutna je u pet premium istarskih hotela. Isto tako, ove je godine upravo BMW bio prva premium automobilska marka koja je svjetsku medijsku promociju nekog svog novog modela održala u Hrvatskoj i u Zadar dovela preko 300 novinara iz cijelog svijeta.
Povezivanje svjetski poznatog branda BMW s jednom od najuspješnijih hrvatskih hotelskih grupacija Milenij hoteli zasigurno će prepoznati i gosti koji tijekom svoga odmora dobivaju iznimnu dodatnu vrijednost. Milenij hoteli već su prepoznati po svojoj filozofiji izvrsnosti i inovativnosti u svim segmentima poslovanja te se ova nova mogućnost za goste koji odsjedaju u hotelima visoke kategorije izvrsno uklapa u tu filozofiju.
'Uvijek se trudimo da se gost tijekom boravka u našim hotelima osjeća kao kod kuće te da svaki njegov boravak bude poseban i drugačiji doživljaj, a ova ekskluzivna suradnja i mogućnost sigurno je jedan od načina koji će odmoru dati dodatnu vrijednost.' zaključio je Ivan Sarajlić, voditelj korporativnih komunikacija grupacije Milenij hoteli.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.