Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Izvoz
Utorak, 07.05.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Izvoz
14.05.2015.
Lidl u prvom tromjesečju utrostručio izvoz hrvatskih proizvoda na gotovo 1,3 mil. eura
Kvaliteta domaćih proizvoda i dobavljača ključni su elementi porasta izvoza
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u prvom je tromjesečju ove godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od gotovo 1,3 milijuna eura. U odnosu na prvo tromjesečje 2014. godine, riječ je o gotovo tri puta većem izvozu.
Kvaliteta proizvoda i odnosa s dobavljačima ključna je za ovakav uspješan proboj domaćih proizvoda na strana tržišta. Podsjetimo, Lidl je u 2014. godini ukupno izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta te na taj način omogućio propusnicu svojim dobavljačima i hrvatskim proizvodima na police Lidlovih trgovina u Europi.
Lidl Hrvatska nastavlja s pozitivnim trendom izvoza hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje, pa je tako u prva tri mjeseca ove godine ostvario čak tri puta veći izvoz nego u istom razdoblju prošle godine.
Godine 2014. ta je brojka za prvo tromjesečje iznosila nešto više od 450.000 eura, dok za prvo tromjesečje 2015. godine iznosi gotovo 1,3 milijuna eura. Zdenka, Atlantic Trade, Printgrupa i Gavrilović su neki od Lidlovih dobavljača i partnera koji su ostvarili najveći porast u izvozu u odnosu na prošlu godinu.
Lidl je prošle godine ukupno izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta.
Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španjolska i Portugal te druge zemlje Europe. Dio hrvatskih proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima u inozemstvu prepoznatljive, a dio su poznati hrvatski brendovi.
Ovakva suradnja Lidlove dobavljače čini još konkurentnijima na otvorenom europskom tržištu, budući da koristeći Lidlovu infrastrukturu plasiraju hrvatske proizvode u mnoge europske zemlje.
Lidl će nastaviti snažno podupirati suradnju s proizvođačima u Hrvatskoj te do kraja 2015. godine očekuje daljnje značajno povećanje suradnje izvozom hrvatskih proizvoda.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.