Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Subota, 27.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
30.03.2015.
6.000 građana sudjelovalo u aktivnostima kojima je cilj potaknuti financijsku pismenost
Hrvatska udruga banaka i banke članice obilježile Europski tjedan novca i nastavljaju s provođenjem aktivnosti
Gotovo 6.000 građana, od čega 4.500 mladih i djece, sudjelovalo je u edukativnim aktivnostima Hrvatske udruge banaka (HUB) i banaka članica povodom obilježavanja Europskog tjedna novca.
Cilj ovoga Tjedna održanog od 9. do 13. ožujka 2015., je pokretanje rasprave i aktivnosti usmjerenih na osvještavanje važnosti financijske pismenosti.
Hrvatska udruga banaka pripremila je obrazovne materijale kojima se na zabavan način mlade želi potaknuti na razmišljanje o osobnim financijama i štednji.
Među materijalima nalazi se brošura za roditelje koja pokazuje što djeca u određenoj dobi mogu i trebaju znati o financijama te tablica za planiranje osobnih financija.
Erste & Steiermärkische banka otvorila je izložbu za djecu i odrasle pod nazivom Abeceda novca koju je u mjesec dana posjetilo više od 1.800 građana te je organizirala predavanje u Prvoj riječkoj gimnaziji za oko 80 učenika.
Hrvatska poštanska banka provela je istraživanje o financijskoj slici hrvatskog studenta u suradnji s portalom studentski.hr, na uzorku od 1330 studenata iz cijele Hrvatske.
Većina studenata u Hrvatskoj (57%) svoje i prihode obitelji ocjenjuje prosječnima, svaki četvrti student oslanja se isključivo na financije roditelja dok 39% kaže da uz roditeljski budžet imaju i vlastitu zaradu od povremenih poslova.
Hypo Alpe-Adria-Banka organizirala je četverodnevni edukativni program o funkcioniranju bankarskih institucija za
130 učenika četvrtih razreda srednje Ekonomske i upravne škole u Osijeku.
Privredna banka Zagreb motivirala je oko 100 učenika srednjih škola da posjete Bankovni muzej gdje su se upoznali s poviješću novca i pogledali zbirku štednih kasica iz cijelog svijeta.
Raiffeisenbank Austria je za 130 učenika srednjih škola održala edukativne prezentacije o potrebi odgovornog
ponašanja prema novcu. Société Générale Splitska banka održat će u idućih mjesec dana niz predavanja iz područja financijske pismenosti na kojima će sudjelovati više od 2.000 učenika hrvatskih srednjih škola.
Zagrebačka banka izdala je online Financijsku početnicu za učenike srednjih škola i održala radionice o vođenju osobnih financija za više od 1800 učenika iz gotovo 60 srednjih škola diljem Hrvatske.
Aktivnosti provedene u sklopu Europskog tjedna novca nastavak su kontinuiranih napora HUB-a i banaka članica u podizanju razine financijske pismenosti što je u skladu s Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine kojega je donijela Vlada Republike Hrvatske.
Više informacija o Europskom tjednu novca može se pronaći na internetskoj stranici posvećenoj ovom projektu, dok se na YouTube kanalu Europskog tjedna novca nalazi i edukativan video materijal, dostupan i s hrvatskim titlovima.
Povezani članci
09.03.15
Edukacija
Hrvatski učenici po financijskoj pismenosti zaostaju za europskima
11.12.14
Edukacija
Hrvatski ured za osiguranje i društva za osiguranje podupiru i aktivno sudjeluju u projektu financijske pismenosti potrošača
22.03.12
Osiguranja
U 2011. osiguravatelji isplatili 4,5 mlrd kuna
20.03.12
Osiguranja
Oprez, s EU stižu i rizici za osiguranike
07.03.12
Seminari, konferencije
Okrugli stol o financijskoj stabilnosti hrvatskih obitelji
07.10.11
Osiguranja
HUO o projektu financijske pismenosti
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.