Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Četvrtak, 16.05.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
24.02.2015.
U New Yorku Hrvatska promovirana kao eno-gastro destinacija
Hrvatska je u New Yorku predstavljena kao eno-gastro destinacija, na večeri u njujorškom restoranu Delmonico's, održanoj u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, američkim turoperatorima, novinarima i bloggerima prezentirana su hrvatska vina i hrana, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Prisutni su bili i ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić koji ovih dana u New Yorku sudjeluju u organiziranim aktivnostima s ciljem promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu.
Ministar Lorencin je naglasio kako turisti danas posebno cijene kvalitetu i autentičnost napominjući kako je Hrvatska itekako poznata po svojoj bogatoj i raznolikoj eno-gastro ponudi.
Hrvatska kao turistička destinacija nudi mnogo više od sunca i mora, a važan segment naše raznolike ponude je svakako eno-gastronomija koju i Strategija razvoja turizma definira kao jedan od ključnih proizvoda kada govorimo o povećanju turističkog prometa i produljenju sezone, rekao je Lorencin.
Poručio je kako je zadovoljan turističkim prometom kojeg Hrvatska ostvaruje na američkom tržištu, ali je i dodao kako rezultati mogu biti još i bolji zbog čega se i provode slične promotivne aktivnosti.
Ivičić je naglasio kako je Hrvatska među američkim turistima nova destinacija i da upravo zbog toga možemo očekivati sve više američkih gostiju. Istaknuo je kako je jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma otvaranje novih tržišta i mogućnosti.
Večera u restoranu Delmonico's, navode iz HTZ-a, okupila je više od 50 sudionika među kojima su bili brojni poslovni partneri i predstavnici medijskih kuća poput Huffington Posta, New York Timesa, CNN-a, Fodorsa, Travel + Leisurea, The Daily Food & Wine i drugih.
Među uzvanicima je bila i Liz Aiello, supruga pobjednika nagradne igre Hrvatske turističke zajednice organizirane na Twitteru za vrijeme američkog Super Bowla. Nagradno putovanje u Rovinj uručio joj je direktor Ivičić i poželio ugodan boravak u Hrvatskoj. (H)
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.