Trgovina
Seniko studio
Turizam
05.02.2015. Istria Experience na sajmu u New Yorku
Američkim turistima Istra postaje hit destinacija
Amerikanci su sve bolje upoznati s Istrom koja je u posljednje vrijeme česta tema na travel i gourmet blogovima te u turističkim časopisima, pokazao je svjetski turistički sajam New York Times Travel Show, održan u New Yorku od 23. do 25. siječnja 2015.

Na sajmu je umaški Istraturist, zajedno s rovinjskom Maistrom i Turističkom zajednicom Istarske županije predstavio projekt Istria Experience, u kojem sudjeluje preko 140 lokalnih partnera.

Uz Istria Experience, informativno-prodajnu mrežu koja omogućava jednostavnu pretragu i aktivaciju više od 240 biranih doživljaja Istre, na istarskom štandu je promoviran i paket „Fly to Venice and enjoy the Istria Experience package“.

Američki turisti svoj odmor u Istri često kombiniraju s boravkom u nekoj od susjednih zemlja, kao što je Italija, ali i s boravkom u drugim dijelovima Hrvatske.

Stoga je za njih osmišljen posebni program s ciljem promocije i prezentacije bogate turističke ponude Istre i Hrvatske američkim gostima na samo nekoliko sati vožnje od njihove omiljene destinacije, Venecije.

Posjetitelji sajma na štandu Istria Experiencea u New Yorku mogli su iz prve ruke dobiti sve ključne informacije, a u tome im je pomogla i posebna gošća štanda, američka televizijska novinarka i producentica Ashley Colburn, koja je više puta boravila u Istri.

Ona je izvukla i dobitnike nagradne igre u kojoj je glavna nagrada bio paket za dvoje „Fly to Venice and enjoy the Istria Experience“. Nagradu je osvojio par iz New Jerseya, koji će posjetiti Istru za svoj medeni mjesec.

„Posjetitelji koji su već bili u Istri, svratili su na naš štand kako bi podijelili svoje iskustvo, a imali su samo riječi hvale. Većina posjetitelja postavljala nam je vrlo konkretna pitanja o tome kako najlakše doći do Istre, o istarskim vinima i gastronomiji, posebno o tartufima, ali i o kulturnim znamenitostima.

Posjetitelji doživljavaju Istru kao destinaciju za aktivni odmor, pa ih osim uživanja u aktivnostima na plaži, privlači i mogućnost istraživanja unutrašnjosti te uživanje u istarskim vinima i maslinovom ulju“, kaže Mihaela Prekalj u ime projekta Istria Experience.

New York Times Travel Show je jedan od najvećih američkih turističkih sajmova, kojemu je ova godina bila posebno uspješna, jer je zabilježeno 28.500 posjetitelja, najviše u povijesti sajma.

Na sajmu je nastupilo više od 500 izlagača, od kojih se 130 ove godine pojavilo prvi put. Sajam je pratilo više od 700 predstavnika medija, a na okruglim stolovima i prezentacijama sudjelovalo je 250 stručnjaka iz turizma.

Povezani članci
23.01.15 Sajmovi i izložbe
Istria Experience ponovno na velikom turističkom sajmu New York Times Travel Show
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa