Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Petak, 17.05.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
19.01.2015.
Njemačke turiste i dalje zanimaju Istra, Dalmacija, marine, najam plovila...
Istra i dalmatinska obala i dalje su među top pet najzanimljivijih regija među njemačkim turistima i članovima Njemačkog auto kluba ADAC, čiji će vodeći ljudi u svibnju ove godine posjetiti Hrvatsku i obići njene marine zbog zainteresiranosti njihovih članova za infrastrukturu marina, sportove na vodi te najam charter plovila.
Takve i druge pozitivne vijesti ministar turizma Darko Lorencin čuo je proteklog vikenda od predstavnika ADAC-a i drugih profesionalaca s njemačkog tržišta na turističkim sajmovima CMT u Stuttgartu te BOOT u Duesseldorfu koji su otvoreni za vikend i na kojima se uz brojne izlagače iz svijeta predstavlja i Hrvatska.
O boravku ministra na tim sajmovima u ponedjeljak su izvijestili iz Ministarstva turizma prenoseći izjave Lorencina da su turistički sajmovi u Njemačkoj vrlo važni za hrvatski turizam jer je to za njega najjače emitivno tržište.
Ministar je poručio i da su razvoj inovativnih turističkih proizvoda i pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije ovogodišnji ciljevi Ministarstva turizma na što su usmjerene i aktivnosti koje provodi, posebice za razvoj i jačanje pred i posezone kroz program Hrvatska 365.
Prilikom posjete sajmu CMT u Stuttgartu Lorencin je osim razgovora s predstavnicima ADAC-a sudjelovao i na Kamping Gala večeri tog auto kluba na kojoj su dodijeljena priznanja najboljim kampovima u svijetu. O hrvatskoj turističkoj ponudi govorio je i za magazin Touristik Aktuell naglasivši važnost povećanja turističkog prometa i turističke potrošnje u pred i posezoni te da Hrvatska nije samo zemlja sunca i mora, već i kulturnog, eno i gastro, zdravstvenog, sportskog i poslovnog turizma.
I na specijaliziranom nautičkom sajmu BOOT u Duesseldorfu razgovarao je s predstavnicima ADAC-a ističući da će se Hrvatska uskoro pozicionirati na međunarodnom tržištu s novim brendom u sklopu kojeg će se, uz ostalo, promovirati i nautika, dok su mu iz ADAC-a, kako javljaju iz Ministarstva, osim zainteresiranosti njihovih članova za hrvatske marine i najam plovila izrazili i zadovoljstvo zbog gradnje nove ACI marine u Slanom. (H)
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.