Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
01.10.2014. JGL zakoračio i na tržište Indonezije
Mnogobrojno brzorastuće tržište od 250 milijuna stanovnika predstavlja velik potencijal, a ekonomska predviđanja govore da će Indonezija do 2020. biti deseta najmoćnija ekonomija svijeta.
Riječka farmaceutska tvrtka JGL d.d. zakoračila je na još jedno globalno tržište, ovaj put na tržište Indonezije.

Od potpisivanja ugovora s partnerom pa do izvoza proizvoda na tržište trebalo je proći oko godinu i pol dana, a proces je obuhvaćao: pripremu registracijske dokumentacije, prilagodbu ambalaže na lokalnom jeziku, provjeru registracije od strane partnera, aplikaciju na nadležna tijela te sam proces registracije.

Registracijski postupak okončan je u veljači, prva isporuka realizirana je u srpnju, a najinternacionalniji brend tvrtke, Aqua Maris, na indonezijsko je tržište lansiran tijekom kolovoza 2014.

Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom PT SOHO Industri Pharmasi, respektabilnom farmaceutskom kompanijom, koja posluje od 1946. te trenutačno zauzima drugo mjesto u OTC/OTx segmentu sa 7,6 posto tržišnog udjela i godišnjim rastom od 13,3 posto, u JGL-u smatraju da je to izvrsna startna pozicija koja brendu Aqua Maris i na tom tržištu daje priliku da postane prepoznatljiv u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode.

Glavni su zajednički ciljevi JGL-a u suradnji s partnerom upoznati indonezijsku stručnu i širu javnost o blagodatima korištenja morske vode u službi zdravlja, potaknuti naviku korištenja te brendu Aqua Maris osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnama u urbanim predjelima Indonezije.

JGL je u Indoneziju isporučio znatnu količinu, 40.000 Aqua Maris proizvoda, no s obzirom na povećanu potražnju, dodatno je isporučeno 55.000 proizvoda.

Indonezijskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda ovog renomiranoga hrvatskog brenda poput Aqua Maris 30 ml, Aqua Maris baby te Aqua Maris strong. Partner je već sada izrazio interes i za druge brendove iz portfelja JGL-a, uz daljnje širenje s inovativnim proizvodima iz linije Aqua Maris, a to se ponajprije odnosi na oftalmološku grupu proizvoda.

Mnogobrojno brzorastuće tržište od 250 milijuna stanovnika predstavlja velik potencijal, a ekonomska predviđanja govore da će Indonezija do 2020. biti deseta najmoćnija ekonomija svijeta.

Uslijed prenapučenosti, aerozagađenja i povećanja oboljenja respiratornog sustava, predviđanja su da linija Aqua Maris ima dugoročnu perspektivu. Kako partnerska tvrtka PT SOHO Industri Pharmasi uspješno posluje i na tržištima izvan Indonezije, JGL ozbiljno razmatra mogućnosti širenja suradnje na ostatak regije ASEAN.

Povezani članci
10.07.15 Tvrtke i tržišta
JGL otvorio "Pharma Valley"
09.07.15 Tvrtke i tržišta
JGL: završena prva faza projekta Pharma Valley
18.12.14 Vijesti
AQUA MARIS refresh proizvod godine u kategoriji zdravlja prema izboru čitateljica portala žena.hr
22.05.14 Promocije
Jgl proizveo sto milijuna Aqua Marisa
30.07.13 Tvrtke i tržišta
JGL osvaja novo EU tržište
27.03.13 Promocije
JGL na hrvatsko tržište lansirao novi proizvod
04.12.12 Strateški savezi
Jgl i Aqua maris otvorili novo tržište ujedinjene kraljevine
11.03.12 Zdravlje
JGL – vodeći svjetski proizvođač preparata na osnovi morske vode
28.06.11 Promocije
JGL predstavlja Aqua Maris sprejeve za nos
31.03.11 Promocije
Aqua maris hrvatski globalni brend
23.02.09 Promocije
Aqua maris mast za osjetljivu kožu nosa
01.12.08 Promocije
Aqua maris sprej za grlo
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa