Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
13.06.2014. Multiplus card najbolji na međunarodnom natjecanju u Londonu
MultiPlus Card program nagrađen je u finalu prestižnog izbora za najbolje programe nagrađivanja vjernosti u Londonu „Loyalty Awards 2014“. U konkurenciji više od 200 kompanija iz Europe, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA), nagrada je osvojena u kategoriji „Best Coupon or Voucher based Loyalty Programe“ za najbolji program nagrađivanja vjernosti baziran na nagradnim kuponima, čime je MultiPlus Card prepoznat po izvrsnosti u brzo rastućoj industriji programa nagrađivanja vjernosti.

Nagrada potvrđuje veliku popularnost i uspjeh koji je MultiPlus Card program, sa 1,5 milijuna izdanih kartica i 1 milijun korisnika, ostvario ne samo u hrvatskim okvirima već i prema svjetskim mjerilima. Nagradu su primili g. Nikola Jurčić, predsjednik uprave MultiPlus Card d.o.o. te g. Hrvoje Poljak, član uprave, a istu je dodijelila poznata britanska komičarka Ruby Wax.
VIŠE O LOYALTY AWARDS 2014:
Riječ je o godišnjem izboru kojeg organizira britanski časopis „Loyalty“ iz Londona (www.loyaltymagazine.com), specijaliziran za praćenje i izvještavanje o svjetskim trendovima na području programa nagrađivanja vjernosti korisnika i marketinga za tržišta Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA).

Cilj Loyalty Awards natječaja (http://loyaltyawards.com) je prepoznati i nagraditi inovativnost i izvrsnost u rastućoj industriji programa nagrađivanja vjernosti u izazovnom poslovnom okruženju današnjeg tržišta za ključne poslovne segmente u različitim kategorijama, uključujući maloprodaju, financijske usluge, turizam, telekomunikacije, primjenu tehnologije i elektronsku trgovinu.

VIŠE O MULTIPLUS CARD PROGRAMU:
S preko 1,5 milijuna izdanih kartica i 1 milijun korisnika, MultiPlus Card program nagrađivanja vjernosti najveći je koalicijski program nagrađivanja u Hrvatskoj s najčešće korištenom karticom vjernosti. MultiPlus Card program čine snažni osnivači i partneri - vodeći u svojim segmentima poslovanja: Konzum, Zagrebačka banka, Allianz, Hrvatski Telekom, Tisak, Atlas i Kozmo.

Svoju popularnost među članovima Program je stekao zahvaljujući jednostavnom mehanizmu sakupljanja bodova kod svih partnera te mogućnostima iskorištavanja nagradnih bodova i drugih pogodnosti Programa. MultiPlusCard program nagrađivanja do sada je izdao preko 210 milijuna kn vrijednosti nagradnih bodova te svojim članovima osigurao i brojne druge pogodnosti i popuste kod svojih partnera.

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa