Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
26.11.2013. Hrvatski džem od smokava u prestižnom časopisu i popularnoj TV emisiji u SAD-u
Prestižni američki časopis Bon Appétit uvrstio je džem od smokava Dalmatia, proizvod tvrtke Hermes International, na svoju ljestvicu 25 Must Have Items for the Holidays (Dvadeset i pet proizvoda koje morate nabaviti za blagdane), objavljenu u novom, prosinačkom izdanju.

Uz to, časopis je džemu dodijelio i službeno priznanje Bon Appétit Seal of Approval, kojim je potvrdio kvalitetu ovog džema proizvedenog u Hrvatskoj. Naime, džem od smokava hrvatske tvrtke Hermes International u Sjedinjenim Američkim Državama prodaje se pod nazivom Dalmatia, dok ga kupci u Hrvatskoj poznaju pod brendom Dida Boža.

Proizvodi s ljestvice Bon Appétita prošlog su tjedna predstavljeni i u poznatoj emisiji Today američke TV mreže NBC, a voditeljice emisije i predstavnica časopisa gledateljima su dale nekoliko ideja za sljubljivanje džema od smokava sa sirevima i drugim namirnicama.

„Naši džemovi i namazi ponosni su nositelji brojnih međunarodnih medalja i nagrada sa sajmova i prezentacija. Priznanje cijenjenog časopisa Bon Appétit i predstavljanje u popularnoj emisiji Today osobito nas raduje jer nam pokazuje da smo kvalitetom i upornošću uspjeli postići da jedan proizvod iz naše male zemlje zauzme značajnu poziciju na američkom tržištu i stekne povjerenje tamošnjih potrošača.

Posebno sam sretan što i naši kupci u Hrvatskoj sve više prihvaćaju i isprobavaju inovativne načine konzumacije džemova s, primjerice, sirevima, što je na američkom i drugim tržištima već godinama uobičajeno“, istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.

Prijatelj mi je prije nekoliko godina poslužio ovaj sladak džem prepun okusa i otada više ne poslužujem sireve bez njega, piše o džemu od smokava Dalmatia u Bon Appétitovom članku koji donosi pregled 25 proizvoda koje novinari i urednici oduševljeno preporučuju svojim čitateljima. Inače, riječ je o američkom časopisu o hrani koji svaki mjesec donosi vijesti i novitete iz svijeta prehrambene industrije.

Prvi broj izašao je daleke 1956. godine u Kansas Cityju, a danas časopis ima nakladu veću od 1,5 milijuna primjeraka. Prosječna dob čitatelja Bon Appétita je oko 48 godina, 74 posto čitatelja su žene, a 46 posto čitatelja fakultetski je obrazovano.

Povezani članci
22.07.16 Trgovina na malo
Prva trgovina Dida Boža otvorena u didinom rodnom mjestu Vodicama
02.10.14 Prehrambeni proizvodi
Hrvatski džemovi i namazi dobili priznanje „Non-GMO Project verified“ u SAD-u
17.06.14 Promocije
U ponudi sokova Dida Boža i ekološki sok od šumskih kupina
12.05.14 Promocije
Novi sokovi 'Dida Bože'
27.02.14 Prehrambeni proizvodi
Prvi put u Hrvatskoj – Čoko smokvice i Čoko goji
31.10.13 Promocije
Goji bobice Dida Boža
19.11.12 Prehrambeni proizvodi
Džemovi Dida Boža i u pakiranjima od 700 grama
23.09.09 Promocije
Novi okusi Dida Boža džemova na INGA-i
17.12.08 Prehrambeni proizvodi
Džemovi i namazi tvrtke Hermes International i na domaćem tržištu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa