Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Subota, 27.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
26.11.2013.
Hrvatski džem od smokava u prestižnom časopisu i popularnoj TV emisiji u SAD-u
Prestižni američki časopis
Bon Appétit
uvrstio je džem od smokava Dalmatia, proizvod tvrtke Hermes International, na svoju ljestvicu
25 Must Have Items for the Holidays
(Dvadeset i pet proizvoda koje morate nabaviti za blagdane), objavljenu u novom, prosinačkom izdanju.
Uz to, časopis je džemu dodijelio i službeno priznanje
Bon Appétit Seal of Approval
, kojim je potvrdio kvalitetu ovog džema proizvedenog u Hrvatskoj. Naime, džem od smokava hrvatske tvrtke Hermes International u Sjedinjenim Američkim Državama prodaje se pod nazivom Dalmatia, dok ga kupci u Hrvatskoj poznaju pod brendom Dida Boža.
Proizvodi s ljestvice
Bon Appétita
prošlog su tjedna predstavljeni i u poznatoj emisiji Today američke TV mreže NBC, a voditeljice emisije i predstavnica časopisa gledateljima su dale nekoliko ideja za sljubljivanje džema od smokava sa sirevima i drugim namirnicama.
„Naši džemovi i namazi ponosni su nositelji brojnih međunarodnih medalja i nagrada sa sajmova i prezentacija. Priznanje cijenjenog časopisa
Bon Appétit
i predstavljanje u popularnoj emisiji Today osobito nas raduje jer nam pokazuje da smo kvalitetom i upornošću uspjeli postići da jedan proizvod iz naše male zemlje zauzme značajnu poziciju na američkom tržištu i stekne povjerenje tamošnjih potrošača.
Posebno sam sretan što i naši kupci u Hrvatskoj sve više prihvaćaju i isprobavaju inovativne načine konzumacije džemova s, primjerice, sirevima, što je na američkom i drugim tržištima već godinama uobičajeno“, istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.
Prijatelj mi je prije nekoliko godina poslužio ovaj sladak džem prepun okusa i otada više ne poslužujem sireve bez njega, piše o džemu od smokava Dalmatia u
Bon Appétitovom
članku koji donosi pregled 25 proizvoda koje novinari i urednici oduševljeno preporučuju svojim čitateljima. Inače, riječ je o američkom časopisu o hrani koji svaki mjesec donosi vijesti i novitete iz svijeta prehrambene industrije.
Prvi broj izašao je daleke 1956. godine u Kansas Cityju, a danas časopis ima nakladu veću od 1,5 milijuna primjeraka. Prosječna dob čitatelja
Bon Appétita
je oko 48 godina, 74 posto čitatelja su žene, a 46 posto čitatelja fakultetski je obrazovano.
Povezani članci
22.07.16
Trgovina na malo
Prva trgovina Dida Boža otvorena u didinom rodnom mjestu Vodicama
02.10.14
Prehrambeni proizvodi
Hrvatski džemovi i namazi dobili priznanje „Non-GMO Project verified“ u SAD-u
17.06.14
Promocije
U ponudi sokova Dida Boža i ekološki sok od šumskih kupina
12.05.14
Promocije
Novi sokovi 'Dida Bože'
27.02.14
Prehrambeni proizvodi
Prvi put u Hrvatskoj – Čoko smokvice i Čoko goji
31.10.13
Promocije
Goji bobice Dida Boža
19.11.12
Prehrambeni proizvodi
Džemovi Dida Boža i u pakiranjima od 700 grama
23.09.09
Promocije
Novi okusi Dida Boža džemova na INGA-i
17.12.08
Prehrambeni proizvodi
Džemovi i namazi tvrtke Hermes International i na domaćem tržištu
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.