Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Istraživanja
Petak, 26.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Istraživanja
07.11.2013.
Imidž direktora sve važniji za poslovanje kompanija
Najistaknutiji direktori u Hrvatskoj su Ivica Todorić, Emil Tedeschi i Ivica Mudrinić
Europska udruga za obrazovanje i proučavanje odnosa s javnošću (EUPRERA) i Ketchum, jedna od vodećih globalnih agencija za komunikacijsko savjetovanje, objavili su rezultate istraživanja o važnosti reputacije korporativnih direktora. U ECCOS (European Chief Communication Officers Survey) istraživanju sudjelovalo je 579 direktora korporativnih komunikacija iz 39 europskih zemalja.
Istraživanje provedeno na vodećim ljudima u području komunikacija u Europi pokazalo je kontinuirano osnaživanje i važnost imidža glavnih direktora. U trenutcima kada se uz korporativne vijesti uspjesi i padovi sve učestalije pripisuju pojedincima, imidž poslovnih vođa postao je ključan za korporativnu reputaciju.
Objašnjavajući rezultate istraživanja, voditelj istraživačkog tima, profesor Ansgar Zerfass sa Sveučilišta u Lepzigu istaknuo je: “Reputacija poslovnih lidera u velikim organizacijama postala je izuzetno važna. Glavni direktori danas su u stanju stvarati i uništavati korporativne brandove.
Prošla su vremena kada su osobe na tim položajima mogle biti skrivene i izvan dosega javnosti. Danas informacije o njihovim karijernim potezima ili nepromišljeni postupci u javnosti mogu ozbiljno i brzo naštetiti brandu. U mnogim je slučajevima brand glavnog direktora postao produžena ruka branda same organizacije.”
Devet od deset komunikacijskih stručnjaka vodećih europskih kompanija istaknulo je kako su sposobnost i kapacitet glavnih direktora u ophođenju s medijima i drugim ključnim javnostima postali usko povezani s općim uspjehom i reputacijom kompanija kojima upravljaju.
"Glavni direktor kompanije simbolizira i artikulira sve što njegova kompanija predstavlja. S obzirom na to da se javnost često više poistovjećuje s pojedincima koji vode kompaniju nego sa samim kompanijama kao organizacijama, pozicioniranje glavnog direktora kao osobe koja će biti upamćena i kojoj se vjeruje zahtijeva pažljivo planiranje.
Kompanije koje taj zadatak ostavljaju sudbini ili slučaju, preuzimaju na sebe veliki rizik", istaknula je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, ekskluzivnog zastupnika Ketchuma za Hrvatsku.
Po uzoru na Ketchumovo istraživanje, agencija DIALOG provela je vlastito istraživanje među predstavnicima vodećih hrvatskih medija s ciljem utvrđivanja koji direktori hrvatskih kompanija ostavljaju najsnažniji utisak na javnost, odnosno u kojoj mjeri svojim djelovanjem izravno utječu na reputaciju kompanija kojima upravljaju.
Rezultati istraživanja posebno su istaknuli trojicu glavnih direktora, a to su:
Ivica Todorić, Agrokor
Emil Tedeschi, Atlantic grupa i
Ivica Mudrinić, T-HT
Od ostalih direktora koje prema ispitanicima također možemo svrstati u ovu kategoriju ispitanici su najčešće navodili:
Gordanu Kovačević, Ericsson Nikola Tesla
Antu Vlahovića, Adris grupa
Franju Lukovića, Zagrebačka banka
Jaku Andabaka, Bluesun hotels & resorts i
Antu Mandića, IN2.
Povezani članci
28.11.14
Vijesti
Financial Times stavio Cocktu uz bok Coca-Coli
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.