Potrošači
Seniko studio
Vijesti
27.05.2013. Ultra gros od sada postaje ULTRA
Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja vizualni identitet i ime

ULTRA - ime za kupovinu u domaćoj trgovini i odgovor na inozemnu konkurenciju


U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina. Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao ULTRA, a članice će u komunikaciji upotrebljavati ULTRA_ime članice.

Znak ULTRA, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, i Victa iz Splita, te zagorski trgovački lanac Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre.

Usporedno sa stavljanjem znaka ULTRA kreće i primjena novog vizualnog identiteta. Prvi koraci već su napravljeni: u Dalmaciji s izdavanjem kataloga i uređenjem vanjskog izgleda prodavaonica, a u Zagorju sa svjetlećim reklamama. Prilagodba će se nastaviti u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj kao i u dijelu unutrašnjosti, a cilj je da cjelokupna grupacija bude prepoznata na taj način.

„Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica. Članice ostaju najbolji susjed, s novim imenom, a u prodavaonicama ULTRE će se i dalje moći pronaći svi poznati hrvatski proizvodi, uz poseban naglasak na proizvode lokalnih proizvođača jer želimo ostati hrvatska kuća i biti tako prepoznati u EU! Vjerujemo da će nam kupci i dalje poklanjati svoje povjerenje i da će ime Ultra prepoznavati kao nacionalno ime za kupovinu u domaćoj trgovini.“, izjavljuje Uprava ULTRE.

ULTRA kao odgovor hrvatskih trgovačkih kuća na inozemnu konkurenciju

Stavljanjem znaka ULTRA ispred svog imena, trgovine članice ostaju i dalje najbolji susjed svojim kupcima nudeći iskustvo kupovanja u lokalnim trgovinama. Promjenom vizualnog identiteta i imena, ULTRA dodatni naglasak stavlja na domaću proizvodnju, jer ULTRA trgovine zastupaju poznate hrvatske proizvode, a poseban se naglasak stavlja na proizvode lokalnih proizvođača.

ULTRA je i odgovor na inozemnu konkurenciju.

„Smatramo da trebamo podupirati hrvatsku proizvodnju i pružiti priliku lokalnim proizvođačima da pronađu mjesto na našim policama. To je još jedan od načina na koji našim kupcima pružamo iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na području djelovanja ULTRE. ULTRA je vaš najbolji susjed, ULTRA je u službi domaće proizvodnje!“, naglašava Uprava Ultre.
Shodno novim promjenama Ultra se od sada može pronaći u gradovima i regijama:
  • Zagreb (Prehrana, Union, Vrutak)
  • Unutrašnja Hrvatska (Lonia, Mlin i pekare, PPK Bjelovar, Strahinjčica, TP Varaždin, Trgocentar Zabok, Trgonom)
  • Istra i Kvarner (Duravit, Jadranka trgovina, Jeruzalem, Kvarner Punat, La-vor, Puljanka, Valalta)
  • Dalmacija (Djelo, Ribola, Sonic, Victa).

Povezani članci
18.12.07 Tvrtke i tržišta
Ultra gros objavio preuzimanje Trgocentra Virovitica
31.01.07 Trgovina na malo
Ultra gros grupa dobila tri nove članice
06.12.06 Trgovina na malo
Gastro Grupa i Ultra gros potpisali Ugovor o poslovnoj suradnji
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa