Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
01.10.2012. Keramika Modus na sajmu CERSAIE 2012
Proizvođač keramičkih pločica Keramika Modus uspješno je predstavio svoje najnovije kolekcije pločica te posljednja dizajnerska i tehnološka postignuća na najvećem svjetskom sajmu keramike CERSAIE 2012, koji je u talijanskom gradu Bologni održan od 25. do 29. rujna 2012. godine, priopćeno je iz tvrtke.

Štand Keramike Modus, istovremeno moderan i tradicionalan, koji je osmislila i realizirala talijanska tvrtka Gamma Due, bio je prava „hrvatska priča“ na gotovo 100 m² zapaženog interaktivnog izložbenog prostora, kažu u tvrtki.

Na ovogodišnjem sajmu CERSAIE predstavljeni su posljednji trendovi i noviteti iz svijeta keramike brojnim poslovnim posjetiteljima te zaljubljenicima u detalje za opremanje interijera.

Međunarodna izložba keramičkih pločica i prateće kupaonske opreme u Bologni tradicionalno je glavni događaj za proizvođače, distributere, dizajnere, arhitekte, dekoratere i sve koji prate „keramičku scenu“ iz cijelog svijeta.

Keramičke pločice su proizvod koji u odnosu na ostale materijale za oblaganje ima niz prednosti, s obzirom da je riječ o najtrajnijem, najotpornijem i najatraktivnijem izboru za zidno ili podno oblaganje interijera i eksterijera.

Njihova primarna namjena je funkcionalna, no danas sve više značajno utječe na vizualnu kvalitetu prostora.

Pored mnogih stranih brendova, na hrvatskom se tržištu posljednjih godina ističe i uspješan domaći – Keramika Modus, koji prati najnovije trendove, ali i sudjeluje u njihovom stvaranju te daje rješenja koja su tehnološki i dizajnerski odgovor na zahtjeve domaćeg i stranog tržišta.
Keramika Modus surađuje s talijanskom tvrtkom Gamma Due, koja je osmislila i realizirala štand tvrtke na ovogodišnjem CERSAIE u Bologni i od koje je kupila ekskluzivno pravo za distribuciju kolekcije Hello Kitty keramičkih pločica za Hrvatsku.

Moderan način opremanja interijera i trendovi tržišta postavljaju uvijek nove izazove, a na njih je i ove godine Keramika Modus na sajmu u Bologni odgovorila predstavljanjem novih kolekcija keramičkih pločica: Madielle, Sabuni, Pied de Poule i Provenzale, navode iz tvrtke.

Predstavljene na prošlogodišnjem CERSAIE, kolekcije Allure, Fleur i Grafite aktualne su kolekcije Keramike Modus na tržištu koje postižu odlične prodajne rezultate.

Keramika Modus osnovana je šezdesetih godina prošlog stoljeća u Vojniću, a danas posluje kao dio Samoborka Grupe. Tvrtka je jedini hrvatski i vodeći regionalni proizvođač keramičkih pločica. Osnovni proizvod Keramike Modus je prešana pločica za unutarnja oblaganja, a posebno vrijedan dio asortimana čine dekori i bordure, kao završni detalji u prostoru. Tvrtka zapošljava 136 djelatnika.

Povezani članci
14.06.06 Neprehrambeni proizvodi
Direktor Keramike iz Kanjiže poziva na "dvoboj" Darka Krmpotića
09.05.06 Izravna strana ulaganja
Roca kupuje Inker
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa