Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Petak, 26.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
02.08.2012.
Blagi pad dobiti Beiersdorfa u prvom polugodištu 2012.
Njemački proizvođač proizvoda za osobnu njegu Beiersdorf u četvrtak je izvijestio da mu je dobit nakon oporezivanja u prvih šest ovogodišnjih mjeseci blago smanjena na godišnjoj razini te je iznosila 248 milijuna eura.
U prvom polugodištu prošle godine bila je u visini 258 milijuna eura, navodi se u današnjem priopćenju te kompanije.
Nakon što se isključe posebni čimbenici, dobit nakon oporezivanja u prvom je polugodištu ove godine blago uvećana u odnosu na lani, i to za 2 milijuna eura, na 258 milijunara.
EBIT marža uvećana je na 12,7 posto, s 12 posto u istom razdoblje godine ranije. Kao glavni razlog toga povećanja u tvrtki navode pozitivna kretanja njihova poslovanja na tržištima u nastajanju.
Prihodi Beiersdorfa u prvom polugodištu 2012. godine uvećani su 5,5 posto, na 3,06 milijardi eura, dok je organska prodaja na razini grupe porasla 2,6 posto, objavio je nadalje taj proizvođač niza poznatih proizvoda za osobnu njegu, uključujući one brenda Nivea.
Također, Beiersdorf je poboljšao prognoze dobiti za 2012. godinu temeljem pozitivnih kretanja na tržištima u nastajanju, koja su nadoknadila 4-postotni pad prihoda u tvrtkinom glavnom odjelu potrošačkih proizvoda u zapadnoj Europi.
Za ovu godinu potvrdio je raniju prognozu rasta prihoda grupe od tri posto, no prognozira nešto veću operativnu maržu i to u visini oko 12 posto, nasuprot ranije očekivanog raspona od 11 do 12 posto. (H)
Povezani članci
05.05.15
DOP
NIVEA nastavlja s projektom "Neka odrastanje bude dječja igra"
16.10.14
Vijesti
NIVEA vas poziva da se uključite u zabavnu obiteljsku igru
04.09.14
DOP
NIVEA predstavila projekt "Neka odrastanje bude dječja igra"
01.06.11
Brandovi
Dodijeljene nagrade Trusted Brand Hrvatska
14.01.11
Neprehrambeni proizvodi
Njega kože: Nivea nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
25.12.07
Brandovi
Nivea pokrenula novu globalnu brand kampanju
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.