Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Subota, 27.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
25.01.2012.
Paloma u ponudu uvodi inovativne višenamjenske ubruse
Tvornica higijenskih papira Paloma iz slovenskog Sladkog Vrha u ponudu uvodi inovativne multifunkcionalne ubruse koji se mogu upotrijebiti na sedam načina te su prvenstveno namijenjeni za segment hotela, restorana i cateringa (HoReCa kanal).
Riječ je o inovaciji izumitelja Petra Florjančiča. Novi ubrusi pod robnom markom Paloma professional Palbib prodavat će se širom svijeta, navode iz Palome dodajući kako će 2012. godinu obilježiti prije svega uvođenje novih linija proizvoda s visokom dodanom vrijednošću.
Za proizvodnju novih višenamjenskih ubrusa u Palomi su se odlučili za investiciju u stroj vrijedan 1,3 milijuna eura koji u jednoj smjeni može proizvesti do 450.000 komada ubrusa.
Paloma je pretežno izvozno orijentirana tvrtka koja više od 85% prihoda od prodaje ostvaruje na stranim tržištima, čime se uvrštava među najjače robne marke u kategorijama proizvoda za široku potrošnju u regiji jugoistočne Europe.
Upravo stoga će ubuduće stavljati velik naglasak na marketing programa salveta, gdje uvode nove i inovativne proizvode među koje spada i robna marka Paloma professional Palbib, rečeno je na jučerašnjoj prezentaciji u sjedištu tvrtke.
Darko Bračič
"Kupci i potrošači proizvoda uvijek su u središtu svih naših procesa i aktivnosti s kojima želimo nadmašiti njihova očekivanja. To je ostvarivo samo kroz neprestane razvojne aktivnosti i ponudu inovativnih proizvoda koji za njih znače nove, bolje načine uporabe te uštedu vremena i novca", rekao je Darko Bračič, predsjednik uprave Paloma d.d.
On je dodao kako je tvrtka osuvremenjivanjem proizvodnje, prije svega s novom linijom za proizvodnju visokokvalitetnih salveta, doživjela razvojni proboj i preusmjerila se s prodaje proizvoda s relativno malom vrijednošću na proizvode s visokom dodanom vrijednošću.
Prema njegovim riječima, Paloma u ovoj godini planira 9-postotni rast prihoda od prodaje na 92,9 milijuna eura te 3,7 milijuna eura čiste dobiti.
Povezani članci
20.04.11
Tvrtke i tržišta
Violeta otvorila tvornicu u Svetoj Heleni vrijednu 12 mil. eura
15.04.11
Tvrtke i tržišta
Dokapitalizacija slovenske Palome
22.05.09
Tvrtke i tržišta
Dvije ponude za slovensku Palomu
05.12.07
Tvrtke i tržišta
Paloma u Hrvatskoj 2007. s 10 posto većim prihodom od prodaje
13.08.07
Trgovina na veliko
Belišće nije zainteresirano za Palomu
10.08.07
Trgovina na veliko
Slovenski fondovi prodaju Palomu
21.02.07
Vijesti
Paloma: Peugeot 107 sretnom dobitniku
07.02.07
Vijesti
Paloma: nagrađeni sretni dobitnici
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.