31.10.2011.
Uspješno završen Eko Etno Hrvatska Europa Tour
U nedjelju je završio deveti Međunarodni sajam proizvoda i usluga ruralnih područja Eko Etno Hrvatska Europa Tour, koji se od 26. – 30. listopada održavao u novom poslovno-trgovačkom centru Green Gold u Zagrebu.
Ovogodišnji sajam uspio je u svojoj namjeri da spoji urbano i ruralno i na najbolji način prezentira kulturu, tradiciju i baštinu i tako još jednom potvrdio svoj status najljepšeg i najposjećenijeg sajma proizvoda i usluga ruralnih područja, ističu u svom priopćenju organizatori, tvrtka Hrvatski farmer.
Tijekom pet dana trajanja sajma posjetitelji su imali priliku čuti tradicionalne pjesme, vidjeti narodne običaje i plesove, kušati najbolju autohtonu hranu i piće.
|
Predsjednik Republike Hrvatske, Ivo Josipović, koji je bio generalni pokrovitelj ovogodišnjeg sajma, prilikom posjeta važnim je označio što se na ovoj izložbi izražava inicijativa i kreativnost ljudi koji su svojom marljivošću napravili proizvode vrhunske kvalitete.
Naglasivši da je tu riječ i o ekološkom pristupu, što smatra i budućnošću hrvatskog gospodarstva, predsjednik Josipović je istaknuo i da je zbog hrvatskog ulaska u EU važna afirmacija i njegovanje nacionalne kulture i tradicije kao nacionalnog identiteta.
Upravo zato, osim zabave, sajam je nudio brojne stručne i edukacijske sadržaje. Najposjećenija je bila Međunarodna konferencija "Marketing i brendiranje proizvoda i usluga ruralnih područja", koja je održana u organizaciji Centra europske inicijative (CEI) i Ministarstva turizma a na inicijativu organizatora sajma, tvrtke Hrvatski farmer.
|
Gosti predavači iz inozemstva predstavili su primjere dobre prakse zemalja članica Centralne europske inicijative vezane za ruralni razvoj.
Jedan od predavača, njemački stručnjak Alexander Wirsig, istaknuo je pritom kako je "za bolju tržišnu prepoznatljivost i profitabilnost, proizvode i usluge ruralnih područja potrebno brendirati, kao i regije iz kojih dolaze, u čemu Hrvatska ima velik potencijal koji treba iskoristiti".
Upravo je to cilj Eko Etno Hrvatska Europa Toura – istaknuti vrijednosti koje imamo u ruralnim krajevima, staviti ih u prvi plan i centar interesa, a proizvođačima i ponuđačima istih pokazati kako da svoje proizvode i usluge predstave na najbolji način te da postanu prepoznatljivi i konkurentni na tržištu, navodi se u priopćenju.
|
Kako se svake godine na sajmu pažnja poklanja određenim novostima tako je ove godine Eko Etno Hrvatska Europa Tour predstavio svjetski trend ekološke proizvodnje odjeće i dizajn inspiriran tradicijom.
Spoj ruralnog i urbanog najbolje se mogao vidjeti na prvoj Eko Etno Modnoj platformi koja je predstavila dizajnere čije su kolekcije inspirirane tradicijom i baštinom. Mogli su se vidjeti nosivi modeli visoke mode i vjenčanice koje su na zanimljiv način kombinirani s etno detaljima.
Bogatstvom sadržaja, Eko Etno Hrvatska Europa Tour još je jednom pokazao da je najljepši i najveći sajam ove vrste, ali i najbolji promicatelj i čuvar hrvatske kulture, tradicije i baštine, poručuju iz Hrvatskog farmera.
|
|
|
|