Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
Srijeda, 15.05.2024
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Aktivnosti
14.05.2011.
Akcija "Kupujmo hrvatsko" u Čakovcu
Hrvatska gospodarska komora (HGK) 14. godinu za redom provodi akciju „Kupujmo hrvatsko“, koja se provodi u svih 20 hrvatskih županija i Gradu Zagrebu, a danas se održava u Čakovcu.
Na čakovečkom središnjem Trgu Republike predstavljaju se 122 hrvatske tvtke od kojih je njih 20-tak iz Međimurja.
Direktor Centra za kvalitetu pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Trpimir Župić, istakuo je tom prigodom kako je nakana akcije promocija kvalitetnih domaćih proizvoda.
Kupovinom hrvatskih proizvoda novac ostaje u zemlji, osigurava se budućnost djece, njihovo školovanje, čuvaju se radna mjesta, mogu se isplatiti mirovine, plaćaju se porezi, a tvrtke mogu imati kapital za novo ulaganje i nove investicije, kazao je Župić. Naglasio je i kako se kupovinom hrvatskih proizvoda pridonosi povećanju ukupne konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva, ali i očuvanju nacionalnog identiteta.
Direktor Centra za kvalitetu podsjetio je da znak „Hrvatska kvaliteta“ do sada ima 235, a znak „Izvorno hrvatsko“ 116 proizvoda. Te oznake omogućuju lakši proboj na svjetska tržišta te ulijevaju povjerenje potrošačima, dodao je.
Predsjednik Županijske komore Međimurske županije Rajko Šarić rekao je pak kako je akcija „Kupujmo hrvasko“ usmjerena i prema proizvođačima i trgovcima, jer se njih želi motivirati da proizvode jednako kvalitetne, ali i jeftine proizvode poput uvoznih. Time se hrvatskom potrošaču nudi isti proizvod kao i uvozni, ali će cijeli proces oplemenjivanja kapitala ostati u domovini, a supstitucija uvozu jednaka je izvozu, kazao je Šarić.
Od prošle godine u sklopu akcije „Kupujmo hrvatsko“ provodi se i akcija „Vrijedne ruke“. Njome se želi pomoći malim obiteljskim gospodarstvima, obrtima i zadrugama prilikom promocije njihovih proizvoda, ali i sačuvati od zaborava tradicijske zanate i proizvode.
Govoreći o tim proizvodima Šarić je naglasio kako se oni mogu ponuditi turistima kao autohtoni hrvatski umjesto kojekakvih uvoznih suvenira kojima zasipamo strance. Akcija „Vrijedne ruke“ provodi se u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva, Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom obrtničkom komorom. (H)
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.