Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
25.10.2006. Održan Summit Balanced Scorecard
U Zagrebu, u organizaciji ICPE - Internacionalnog centra za profeisonalnu edukaciju (www.icpedukacija.com) u hotelu Westin, 24. listopada 2006. godine održao se Balanced Scorecard Summit za Jugoistočnu Europu na kojem je glavni gost i predavač bio Robert Kaplan, najutjecajniji svjetski stručnjak na području operacionalizacije poslovne strategije i menadžerskog računovodstva.

Robert Kaplan autor je Balanced Scorecard koncepta kojim se koriste vodeće svjetske kompanije. Maloprodajni div Tesco svoju operativnu izvrsnost i poslovne uspjehe temelji upravo na intenzivnom korištenju Balanced Scorecarda na svim razinama poslovanja.

Također, i vodeća svjetska kreativna agencija, Saatchi&Saatchi, uporabom Balanced Scorecarda u dvije godine unaprijedila je svoje poslovanje s ruba bankrota, na kojemu je bila, do vrijednosti iznad 2,5 milijardi američkih dolara.

Balanced Scorecard identificira četiri glavna područja u kojima bi tvrtka trebala na temelju svoje vizije i strategije formulirati ciljeve i mjere za njihovo ostvarenje i na taj način sustavno pristupiti području operacionalizacije poslovne strategije na svim ključnim elementima upravljanja poslovanjem tvrtke.

Balanced Scorecard koncept usklađuje individulane, funkcijske i organizacijske inicijative na razini cijele tvrtke u svrhu ostvarenja ključnih strateških ciljeva i rezultata tvrtke, a na zadovoljstvo klijenata i dioničara.
Uvodnu riječ dao je prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek, koji je bio i moderator cijelog summita.

Nakon izlaganja u dva dijela Roberta kaplana uslijedili su i ostali predavači s temama:
- prof. dr. sc. Vinko Belak: "Postizanje poslovne izvrsnosti upotrebom Balanced Scorecarda i Performance Managementa"
- mr. sc. Goran Markulin, Član uprave, Podravka: "Balanced Scorecard i uspješna operacionalizacija poslovne strategije",

Okrugli stol na temu upotrebe Balanced Scorecarda i poslovnih strategija u hrvatskim tvrtkama obilovao je korisnim informacijama.
Sudionici okruglog stola bili su: prof. dr. sc. Vinko Belak; Borka Borović, Financial Services Advisory Director, Poslovna inteligencija; mr.sc. Vlatko Ćurković, Korporativni strateg, Pliva; prof. dr. sc. Robert Kaplan; Maria Radtke, Direktorica financija, Ericsson Nikola Tesla; mr. sc. Tomislav Radoš, Predsjednik uprave, Autozubak; prof. dr. sc. Velimir Srića, Prodekan Ekonomskog fakulteta u Zagrebu; Nino Strajher, Direktor, Megatrenda; Zdravko Šestak, Član uprave, Podravka

Primjere iz prakse vodećih tvrtki u Hrvatskoj i regiji predstavili su: Sandra Nikolaš, Poslovna savjetnica, Megatrend i Ivica Vugrinček, Direktor informatike, Elektrokontakt: "Implementacija BSC u Elektrokontaktu" ; Dražen Oreščanin, Direktor strategije i razvoja, Poslovna inteligencija: "BSC meodologija prilagođena lokalnim uvjetima" ; mr. sc. Tomislav Radoš, Predsjednik uprave, Autozubak: "Balanced Scorecard kao model implementacije strategije" ; Siniša Ravlić, Business Controller Manager, Ericsson Nikola Tesla: "Ericsson Nikola Tesla BSC 1999 - 2006".

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa