Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
07.12.2010. Hrvatski otočni proizvodi u Arena centru i na Zrinjevcu
Proizvodi kojima je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture dodijelilo oznaku kvalitete „Hrvatski otočni proizvod“, predstavljaju se u Zagrebu na božićnim sajmovima u Arena centru od 6. do 31. prosinca, te na štandovima na Zrinjevcu od 17. do 24. prosinca, priopćila je danas glasnogovornica Ministarstva Marina Halužan.

Otočni proizvodi na Zrinjevcu će biti izloženi na posebno obilježenim štandovima, za koje je potporu dalo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, a bit će izložen i promotivni materijal o projektu „Hrvatski otočni proizvod“ (HOP).

Taj projekt vizualnog označavanja otočnih proizvoda oznakom HOP Ministarstvo je pokrenulo početkom 2007. kako bi poticalo otočne proizvođače u proizvodnji izvornih i kvalitetnih proizvoda.

Oznaku kvalitete „Hrvatski otočni proizvod“ do sada je dobilo 70 otočnih proizvođača za 168 proizvoda i proizvodnih linija s 15 otoka - Brača, Hvara, Visa, Korčule, Paga, Krka, Lastova, Dugog Otoka, Raba, Cresa, Prvića, Ugljana, Mljeta, Lošinja i Pelješca.

Riječ je prehrambenim proizvodima - vina, rakije, likeri, maslinova ulja, sirevi, slastice, ribe, salatne marinade, đemovi, med, te kozmetičkim i odjevnim proizvodima i suvenirima.

Zagrepčani će na božićnim sajmovima moći kupiti likere i rakije s Lastova i Pelješca, riblje proizvode s Ugljana, rapsku torta i baškotin, džemove s Lastova i Visa, hvarska, korčulanska i pelješka vina, sireve s Paga i Dugog otoka, lavandu s Raba i Hvara, kozmetičke proizvode s Visa i viški hib, med s Krka, Hvara i Pelješca, cukarine s Korčule, fine sapune s Brača, suvenire s Hvara, maslinovo ulje s Visa i Dugog otoka.

Temeljni cilj projekta „Hrvatski otočni proizvod“ je da se identificiraju, proizvode i distribuiraju kvalitetni otočni proizvodi koji će biti prepoznati i u Hrvatskoj i izvan nje.

Riječ je o proizvodima koji su rezultat otočne tradicije, razvojno-istraživačkog rada i inovacije, čija razina kvalitete mora biti mjerljiva. Oni potječu s ograničenih otočnih lokaliteta i rade se u malim serijama, ističe Ministarstvo.

Projekt ima višestruke učinke, a jedni od najvažnijih su gospodarski i demografski. Naime, otočni proizvođači kroz samozapošljavanje stvaraju proizvode natprosječne kvalitete, omogućujući svojim obiteljima uvjete za opstanak i ostanak na hrvatskim otocima. Potrošači se pak susreću s novim proizvodima, u čiju se izvrsnost mogu odmah uvjeriti, naglašava glasnogovornica Ministarstva Marina Halužan. (H)

Povezani članci
28.05.12 Vijesti
Otočni obrtnici traže ravnopravni položaj s ostalima
24.05.12 Vijesti
1. susret otočnih obrtnika HOK-a u Božavi na Dugom otoku
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
16.12.11 Sajmovi i izložbe
Hrvatski otočni proizvodi na Trgu Bana Jelačića
03.11.11 Brandovi
Oznaka "Hrvatski otočni proizvod" za 51 proizvođača
18.04.11 Financije i gospodarstvo
Natječaji za dodjelu oznake HOP, potpore otočnim poslodavcima i otočnim udrugama
14.04.11 Sajmovi i izložbe
Otočni proizvodi na Uskrsnom sajmu u Zagrebu
10.02.11 Turizam
Osnovana zadruga Hrvatski otočni proizvod
06.04.09 Financije i gospodarstvo
Zagreb: Prezentacija proizvoda s oznakom 'Hrvatski otočni proizvod'
09.06.07 Sajmovi i izložbe
Zagreb: Šesti sajam "Proizvodi hrvatskog sela"
29.10.06 Brandovi
Uvodi se naziv Hrvatski otočni proizvod
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa