Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Petak, 03.05.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
20.10.2006.
EU sud odbacio prigovor na korištenje marke Budweiser
Prvostupanjski sud Europske unije u četvrtak je odbio zahtjev njemačke pivovare Bittburger kojim je zatražio da se američkoj kompaniji Anheuser-Busch ospori korištenje europske trgovinske marke Budweiser, navodeći da nema opasnosti od brkanja robnih maraka Bittburgera i Budweisera
Bittburger Brauerei je od prvostupanjskog suda EU zatražio da poništi raniju odluku europskog ureda za trgovinske marke da je riječ o različitim markama.
I sud je presudio je da se radi o dvije različite marke iako njihovi nazivi imaju sličnosti., Istaknuo je i kako se slikovna trgovinska marka Bud razlikuje od izgleda trgovinske marke Bit te kako prosječni Nijemac neće zamijeniti jedno pivo za drugo.
"U cjelini gledano, radi se o dvije različite marke i zabuni nema mjesta", stoji u priopćenju prvostupanjskog suda.
Taj slučaj nije povezan s dugotrajnom pravnom bitkom između američke pivovare, po prihodima najveće u svijetu, i češke pivovare Budejovicky Budvar oko prava na korištenje marke Budweiser. Obje kompanije imaju povijesno pravo na njezino korištenje. (H)
Povezani članci
14.07.08
Vijesti iz svijeta
InBev kupuje Anheuser-Busch za 52 mlrd dolara
26.06.08
Vijesti iz svijeta
Anheuser-Busch bi mogao odbiti ponudu InBeva
12.06.08
Vijesti iz svijeta
InBev nudi 46,3 milijarde dolara za Anheuser-Busch
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.