O marketingu
Seniko studio
Brandovi
15.10.2006. (S. Hodak) Europlakat potvrdio kupnju Metropolisa
Nakon što su cijelo ljeto kolale spekulacije da Europlakat kupuje svog manjeg konkurenta Metropolis, sada je konačno stigla i službena potvrda akvizicije.

- Europlakat je, kao tržišni lider u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj, kupnjom Metropolisa stekao uvjete za daljnje širenje i poboljšanje proizvoda i usluga prema gradovima partnerima. Europlakat je dosad uložio više od 12 milijuna eura u Hrvatskoj, a nakon ove akvizicije ulagat ćemo i više - rekao je Hrvoje Prkačin, direktor Europlakata Hrvatska.

Inače, Europlakat je prisutan u 10 zemlja srednjoistočne Europe i dio je svjetske grupacije J.C. Decaux. Kako pojašnjava Prkačin, nakon pripajanja Metropolisa, tvrtka ima oko 6000 površina za jumbo plakate i oko 3000 city lights površina. Europlakat grupa preuzela je Metropolisovo poslovanje u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.

Budući da spajanjem na tim trima tržištima Europlakat dostiže goleme tržišne udjele, oko slučaja se ranije bilo podiglo dosta prašine, a najviše u susjednoj Sloveniji, gdje je antimonopolski regulator ocjenjivao dopuštenost preuzimanja. No, situacija oko toga očito se raščistila s obzirom na to da je transakcija provedena.

U Hrvatskoj nije ni bilo potrebe ocjenjivati je li koncentracija dopuštena, kažu u Europlakatu, budući da tvrtke nisu u kategoriji onih koje su zakonski obavezne prijaviti i čekati odluku o dopuštenosti koncentracije.

Izvor: Jutarnji.hr

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa