Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Nedjelja, 05.05.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
15.10.2006. (S. Hodak)
Europlakat potvrdio kupnju Metropolisa
Nakon što su cijelo ljeto kolale spekulacije da Europlakat kupuje svog manjeg konkurenta Metropolis, sada je konačno stigla i službena potvrda akvizicije.
- Europlakat je, kao tržišni lider u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj, kupnjom Metropolisa stekao uvjete za daljnje širenje i poboljšanje proizvoda i usluga prema gradovima partnerima. Europlakat je dosad uložio više od 12 milijuna eura u Hrvatskoj, a nakon ove akvizicije ulagat ćemo i više - rekao je Hrvoje Prkačin, direktor Europlakata Hrvatska.
Inače, Europlakat je prisutan u 10 zemlja srednjoistočne Europe i dio je svjetske grupacije J.C. Decaux. Kako pojašnjava Prkačin, nakon pripajanja Metropolisa, tvrtka ima oko 6000 površina za jumbo plakate i oko 3000 city lights površina. Europlakat grupa preuzela je Metropolisovo poslovanje u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.
Budući da spajanjem na tim trima tržištima Europlakat dostiže goleme tržišne udjele, oko slučaja se ranije bilo podiglo dosta prašine, a najviše u susjednoj Sloveniji, gdje je antimonopolski regulator ocjenjivao dopuštenost preuzimanja. No, situacija oko toga očito se raščistila s obzirom na to da je transakcija provedena.
U Hrvatskoj nije ni bilo potrebe ocjenjivati je li koncentracija dopuštena, kažu u Europlakatu, budući da tvrtke nisu u kategoriji onih koje su zakonski obavezne prijaviti i čekati odluku o dopuštenosti koncentracije.
Izvor: Jutarnji.hr
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.