Trgovina
Seniko studio
Promocije
29.05.2010. Asseco predstavio bankovnu poslovnicu budućnosti
Uz pomoć nove tehnologije korisnik je čim uđe u poslovnicu prepoznat u sustavu, jer njegova bankovna kartica ima ugrađen RFID čip

Na Asseco New Banking Vision, 5. regionalnoj konferenciji posvećenoj bankarskom sektoru koja se održava ovog tjedna u Umagu, Asseco je predstavio bankovnu poslovnicu budućnosti pod nazivom „Experience“.

Zahvaljujući novoj generaciji tehnologija, korisnicima banaka pruža se potpuno novi doživljaj korištenja bankarskih usluga, a same banke sada mogu opremiti svoje poslovnice tako da uslugu u potpunosti prilagode svojim klijentima.

Tako je u bankarskoj poslovnici nove generacije, korisnik čim uđe u poslovnicu prepoznat u sustavu, jer njegova bankovna kartica ima ugrađen RFID čip (radiofrekvencijski identifikator).

Nakon što je sustav prepoznao određenog korisnika, na monitorima se prikazuje specifična ponuda za njega, koja je bazirana na njegovim prethodnim iskustvima u toj banci.

Ujedno je osoblje banke kroz sustav informirano da li je klijent u poslovnici, koliko dugo te koliko čeka na uslugu.

Takav način prepoznavanja korisnika, bankama pruža kvalitetnije kreiranje ponude i odgovaranje na potrebe i želje svojih korisnika, a klijentima omogućava bržu i efikasniju uslugu prilagođenu njihovim potrebama.

Ukoliko je sustav korisnika prepoznao kao višegodišnjeg, lojalnog ili pak VIP korisnika, pruža mu pravo prvenstva i daje dodatnu ponudu ukoliko je to predviđeno poslovnom politikom banke.

Također, novi koncept u dizajnu poslovnica kombinira samouslužnu zonu sa zonom u kojoj savjetnici uslužuju klijente.

Kretanje između te dvije zone je slobodno i otvoreno, u odnosu na prethodnu generaciju gdje su samouslužne zone bile zatvorene i odvojene od ostatka poslovnice.

Zone su prostorno i vizualno povezane sa sustavom te se svakom korisniku na bankomatu i ostalim uređajima pojavljuje specifična ponuda banke, dok savjetnik u banci od samouslužnih uređaja dobiva informaciju o potrebama i željama klijenta.

Sve potrebe i želje klijenta, izražene preko bilo kojeg kanala za komunikaciju (bankomat, Call service itd.) bilježe se u sustavu kao prodajne prilike koje dodatno povećavaju učinkovitost rada osoblja banke, a samim time i zadovoljstvo klijenta uslugom koju mu banka pruža.
Tehnološku osnovu čini izuzetno pouzdan bankovni sustav pod nazivom „Experience“ koji je razvijen od strane tvrtke Asseco.

Experience je sustav nove generacije koji bankama nudi automatizaciju poslovnica, integriranu sa sustavom za upravljanje zadovoljstvom korisnika (CRM).

Korisničko sučelje kojim se koriste službenici i savjetnici u bankama u potpunosti je intuitivno i pruža novi i ugodniji doživljaj rada.

Obuka za inicijalno korištenje sustava je izuzetno kratka, ali je ujedno i stalna, jer sustav u kontinuitetu asistira osoblju banke prilikom korištenja aplikacije. Sve navedeno zaposlenicima banaka pruža dugoročnu vrijednost, u smislu lakoće rada, ergonomije i učinkovitosti.

Ovakav sustav od izuzetne je važnosti za banke i u pogledu smanjenja troškova, jer se prilikom izravnog rada s klijentima, potpisi deponiraju u digitalnoj bazi te se na taj način uvelike eliminira papirnata dokumentacija.

To bankama pruža značajnu uštedu te umanjuje negativan utjecaj na okoliš, jer nema ispisivanja i pohranjivanja velike količine papirnatih dokumenata i arhive.

Studiju o implementaciji projekta u PBB banci u Srbiji te izjavu predsjednika Uprave grupe na razini Srbije g. Miodraga Mirčetića pogledajte na službenom Youtube kanalu konferencije.

Povezani članci
07.04.16 Seminari, konferencije
Za digitalnu transformaciju banaka najvažnije su ideja i volja
03.10.13 Seminari, konferencije
Asseco SEE okupio preko 300 bankara i ICT stručnjaka iz regije
17.10.12 Tvrtke i tržišta
IDC Adriatics: Najveća IT tvrtka regije po prihodu i dalje M San Grupa
13.05.10 Izravna strana ulaganja
Asseco SEE spreman za još jednu akviziciju u Hrvatskoj
22.01.08 Korisne informacije
Hrvatsko IT tržište na tragu procesa akvizicija i konsolidacije
15.01.08 Tvrtke i tržišta
Arbor Informatika i Logos okosnice strategije Asseca za jugoistočnu Europu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa