O marketingu
Seniko studio
Brandovi
10.05.2010. The New York Times odsad i na hrvatskom jeziku
Po prvi puta hrvatskim čitateljima ekskluzivne reportaže, komentari i tekstovi s područja politike, biznisa, kulture i mode od sada bit će dostupni i na hrvatskom jeziku

Izdanje The New York Timesa na hrvatskom jeziku predstavljeno je danas u hotelu The Regent Esplanade kao zajednički projekt tog vodećeg američkog dnevnog lista i Poslovnog dnevnika.

Pokretanjem zajedničkog priloga The New York Times - International Weekly, hrvatskim čitateljima će svakog ponedjeljka biti ponuđen izbor članaka napisanih sasvim drugačijim novinskim pristupom koji se više od 150 godina njeguje u „Sivoj dami“, kako The New York Times nazivaju u Americi. Hrvatski čitatelji moći će uživati u prilozima vrhunskih svjetskih novinara koji dnevnim zbivanjima pristupaju neopterećeni našim kulturnim i političkim nasljeđem, navodi se u priopćenju.

„Važno je u godini krize pokazati da možemo napraviti ovakav značajan projekt i da Internet neće istisnuti tiskano novinarstvo s medijske scene. Ovo je velik korak nakon kojeg ništa neće biti isto kao prije“, istaknuo je prilikom predstavljanja Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika.

Objavljivanjem međunarodnog priloga New York Timesa Poslovni dnevnik postaje trideseta svjetska novina koja se priključuje zajednici od 6 milijuna čitatelja kojima je New York Times dostupan na materinjem jeziku.

U zajedničkom izdanju primijenjen je dizajn prestižnog The New York Timesa, a svaki čitatelj moći će pratiti aktualna svjetska događanja kroz ekskluzivne reportaže, komentare i priloge. Također, hrvatski prilog New York Timesa, jedino je izdanje International Weekly na vlastitom jeziku u ovom dijelu Europe.
Predstavljanju je nazočio i američki veleposlanik u Republici Hrvatskoj James B. Foley koji je istaknuo da suradnja NYT i respektabilnih poslovnih novina poput Poslovnog dnevnika može unaprijediti gospodarsku suradnju Sjedinjenih Američkih Država i Hrvatske.

„Hrvatska ima ogroman potencijal koji treba iskoristiti te kroz gospodarsku suradnju uzeti dio „kolača“ s globalnog tržišta. Suradnja američkih i hrvatskih medija simboličan je potez koji potvrđuje da je to moguće“, istaknuo je Foley.

Don Darko Markušić, predsjednik američke gospodarske komore u Hrvatskoj, kazao je da projekt International Weekly ispunjava tri važna cilja koje promiče i AmCham.

„Prošireno znanje koje donosi suradnja ključno je za jače povezivanje Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država, ali i povezivanje hrvatske gospodarske zajednice koja će imati lakši pristup globalnom tržištu. Objektivno novinarstvo znači transparentnost, a kroz suradnju objektivnih i analitičkih medija povećava se baza novinara te mijenja svijest građana u mnogo područja“, istaknuo je Don Markušić.

„Danas obilježavamo izlazak prvog „domaćeg“ broja The New York Timesa. Kao glavni urednik Poslovnog dnevnika iznimno sam ponosan na ovu suradnju, jer smo svojim dosadašnjim radom i kvalitetom dokazali da možemo stajati uz bok najkvalitetnijim svjetskim tiskovinama koje ekskluzivno surađuju s New York Timesom. Poslovni dnevnik svakim novim izdanjem potvrđuje kako je naša strategija predanosti kvaliteti ispravan put ka uspjehu. Također, pokazalo se da je poslovno novinarstvo jedna od posljednjih oaza ozbiljnog, istraživačkog i analitičkog novinarstva i ponosan sam što smo dokazali da slijedimo najviše principe koje je prepoznao New York Times i ušao u ovaj projekt. Želimo našim čitateljima ponuditi pogled na događaje iz različitih krajeva svijeta, kako bi mogli vidjeti da svaki globalni događaj može utjecati i na zbivanja u Hrvatskoj. Važno nam je također da čitatelji Poslovnog dnevnika dobiju i neke druge sadržaje osim isključivo biznisa,“ izjavio je Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika.

Direktorica međunarodnog izdanja NYT-a, Josephine Schmidt, istaknula je kako će ovo partnerstvo, tradiciju provokativnog i vrhunskog novinarstva NYT učiniti dostupnijom i hrvatskim građanima.

Schmidt se prisjetila dana nakon što je Obama izabran za novog američkog predsjednika, kad su tisuće građana New Yorka stajali pred zgradom NYT i čekali prvo izdanje novina, te je poželjela da Poslovni dnevnik zahvaljući pokretanju priloga International Weekly doživi sličnu sudbinu.
„Kad smo prije sedam godina pokretali prvi prilog International Weekly, imali smo namjeru ponuditi drugi pogled na svjetska zbivanja ljudima koji su željni otvaranja prema globalnoj zajednici. Želimo da vas naši tekstovi razvesele, oduševe, naljute, želimo vašu reakciju i želimo čuti glas iz Hrvatske“, kazala je Schmidt.

Poslovni dnevnik (PD), osnovan 2004. godine, je dnevna poslovna novina koja izlazi od ponedjeljka do petka. PD je dio austrijske Styria grupe, u sklopu koje posluju brojne novine, časopisi, izdavačke kuće, radio i TV programi. Poslovni dnevnik ima i vlastito internetsko izdanje Poslovni.hr.

The New York Times Company jedna je od najpoznatijih medijskih kuća s više od 10 tisuća zaposlenih te ukupnim prihodom od 2,4 milijarde USD prošle godine.

Njena najpoznatija izdanja su The New York Times, The International Herald Tribune i The Boston Globe, pored kojih izdaje još 15 dnevnih novina i posjeduje više od 50 internetskih portala.

The New York Times svakako je najutjecajniji s oko milijun tiskanih primjeraka dnevno. Uvjerljivo su najnagrađivanija novina u američkoj povijesti, s osvojenih pet Pulitzerovih medalja i više od 100 'Pulitzera' u ostalim kategorijama. Ove godine nagrađeni su u tri kategorije.

Povezani članci
10.12.14 Edukacija
Evo što svaki poduzetnik može besplatno naučiti
28.04.11 Korisne informacije
Poslovni dnevnik pokreće regionalni poslovni magazin "No1 Business People"
27.05.10 Vijesti iz svijeta
Britanski mediji u recesiji: Times najavljuje otkaze, a dnevnicima pada tiraža
10.03.08 Tvrtke i tržišta
Dioki kupuje Novi list
28.02.08 Tvrtke i tržišta
AZTN Styriji odobrila preuzimanje Poslovnog dnevnika
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa