Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Petak, 26.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
09.04.2010.
Turistički poduzetnik Klaus Kobjoll prvi put gostovao u Hrvatskoj
“Reci mi i ja ću zaboraviti. Pokaži mi i ja ću zapamtiti. Uključi me i ja ću razumjeti”, krilatica je za kojom se povodi Kobjoll
U organizaciji agencije Eures Tim danas je u Zagrebu predavanje na temu 'Be different or die' održao Klaus Kobjoll, turistički poduzetnik i teoretičar, u kojem je velikom broju domaćih i stranih profesionalaca s područja turizma prenio svoje praktično i teoretsko znanje uspješnog vođenja turističkog poduzetništva.
Uz direktora Hrvatskog kongresnog i insentiv ureda Nikolu Racića, kongresu su se odazvali i predstavnici hrvatskih hotela, predstavnici malih i srednjih poduzetnika, gosti iz regije te predstavnici medija.
Uspješan poduzetnik, nagrađivani govornik, te autor bestselera "Srdačnost kao roba" polaznicima je održao dinamično predavanje potkrijepljeno teorijskim i praktičnim znanjem o važnosti osobnog angažmana za uspjeh poduzetništva.
Poznat po inovativnom pristupu poduzetništvu, za Kobjolla su tvrtke igrališta za odrasle, a svojim poučnim pričama iz vlastitog iskustva polaznike je poučio kako srdačnost upotrijebiti za trajni uspjeh tvrtke.
Kadar locirati, istaknuti i u potpunosti razviti potencijal destinacije, Kobjoll je posebnu pozornost posvetio hrvatskom turizmu i njegovom viđenju Hrvatske kao turističke destinacije.
Total Quality Managment, strateško planiranje, godišnji ciljni plan, NPP ( neprestani proces poboljšanja), te izbor novog djelatnika (vođenje, motivacija, itd.) samo su neka od praktičnih rješenja koja je ponudio polaznicima želeći ih pripremiti na srčanu borbu za pridobivanje financijski moćnih inozemnih klijenata.
“Reci mi i ja ću zaboraviti. Pokaži mi i ja ću zapamtiti. Uključi me i ja ću razumjeti”, krilatica je za kojom se povodi Kobjoll.
Klaus Kobjoll je vlasnik uglednog Country Hotela i Creative Centre Schindlerhof te dobitinik nagrade European Quality Award for the Independent SME’s (small and medium enterprises) za 1998. godinu.
Karijeru je započeo u dobi od 22 godine kada je samostalno otvorio prvi ugostiteljski objekt „Creperie Rennaise“. U Erlangenu 1970. godine otvorio je svoj prvi hotel pod nazivom „Landhotel Morsbergei“ s 19 soba i 80 sjedećih mjesta u restoranu.
Njegov najuspiješniji poduhvat do danas je „Landhotel Schindlerhof“ koji se otvorio 1984. godine u Nurnbergu. Godine 1988. je otkupio imanje i počeo ga širiti da bi dvije godine potom zdanje nadopunjeno s kompleksom „Schindlerhof Creative Center“.
Klaus Kobjoll je suorganizator i počasni predsjedatelj udruženja „Landidyll“, kooperativnog hotelskog projekta koji trenutno broji 70 organizacija članica u Njemačkoj, Austriji i Francuskoj.
Redovan je predavač marketinga za stijecanje hoteljerske diplome unutar Swiss Hotelier's Association (SHV). Također je član German Hotel and Restaurant Association (DEHOGA) i prvi punopravni član Swiss Hotelier's Association (SHV).
Povezani članci
12.03.10
Seminari, konferencije
Klaus Kobjoll – turistički poduzetnik uskoro u Zagrebu
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.