Info
Seniko studio
Vijesti iz regije
23.02.2010. Srbija: Stopiran natječaj za dio Koridora 10
Postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije

Ministarstvo za infrastrukturu odlučilo je obustaviti postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, saznaje u utorak Radio televizija Srbije.

Postupak javne nabavke za izvođenje radova na sjevernom kraku Koridora 10, dužine 107 kilometara trake autoputa Horgoš-Novi Sad i Subotica-Kelebija bit će obustavljen, odlučilo je ministarstvo za infrastrukturu Srbije.

Na natječaj su se prijavile tri firme, domaći konzorcij koji predvodi poduzeće Putevi Beograd, slovensko Primorje iz Ajdovščine, zagrebačka Hidroelektra s Vojvodina putem iz Subotice, ali nijedna nije ispunila uvjete. Rok za podnošenje žalbi je osam dana.

Najnižu ponudu dao je srpski konzorcij 9,97 milijardi dinara, što je gotovo milijardu manje od drugoplasirane ponude hrvatskog konzorcija. U sastavu tog konzorcija su i Putevi Užice, Planum, Borovica transport, Partizanski put kao i cestari iz Novog Sada, Zrenjanina i Pančeva. Hrvatska firma ponudila je izgradnju te dionice za 11,55 milijardi dinara, a slovenska za 13,47 milijardi dinara.

Inače, odmah nakon što su otvorene ponude predstavnik Vojvodina puta Duško Dražić je najavio žalbu navodeći da konzorcij srpskih poduzeća s Poduzećem za puteve Beograd na čelu, nije uskladio cijenu sa rastom inflacije, a u natječju se navodi da je neophodno da je u ponudi neophodno navesti fiksnu cijenu.

Sa druge strane, direktor inženjeringa Nibens grupe, kojoj pripada Poduzeće za puteve Beograd, Aleksandar Stanović je kazao tada da "ne mora cijena biti fiksna, u natječaju postoje tri kvalifikacije za ponderiranje odnosno proračun najpovoljnijeg, a to su cijena, rok i uvjeti financiranja... Nismo uračunali inflaciju zato što ne znamo kolika će biti“.

"Drago nam je što smo uspeli da formiramo konzorcijum na nacionalnom nivou. Naša ponuda je kvalitetna i u skladu sa uslovima tendera", rekao je tada Stanović i dodao da će "na izgradnji ove deonice biti direktno angažovano više od deset domaćih građevinskih firmi, što znači siguran posao za naše radnike u narednih godinu i po dana".

Prema rečima Stanovića, reč je o preduzećima koja upošljavaju oko 10.000 radnika, ali s obzirom na to da će u posao biti posredno uključeni i kamenolomi iz područja koja se nalaze uz trasu, kao i druge firme neophodne za prateće radove, na izgradnji Koridora 10 kroz Vojvodinu moglo bi da bude uposleno oko 100.000 radnika. „To nam je omogućilo da dostavimo ponudu sa najnižom cenom i najkraćim rokom izgradnje“, objašnjava Stanović. (Bankamagazin)

Povezani članci
09.02.12 Financije i gospodarstvo
Potpisan ugovor o gradnji mosta na Savi na koridoru V c
17.02.10 Vijesti iz regije
Hrvatske, slovenske i srpske tvrtke u utrci za Koridor 10
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa