21.01.2010.
Electroluxovom usisavaču UltraOne nagrada iF design
Electroluxov usisavač UltraOne, koji je na hrvatsko tržište stigao u prvoj polovici 2009., za svoj je izniman dizajn nagrađen prestižnom iF nagradom
Na ovogodišnji iF design natječaj bilo je prijavljeno gotovo 2.500 proizvoda iz 39 zemalja, a Electroluxov usisavač UltraOne jedan je od 778 nagrađenih proizvoda.
Electroluxov tim dizajnera prilikom dizajniranja ovog usisavača usmjerio se na stvarne potrebe korisnika. Provedeno je istraživanje na temelju razgovora s više od 200 potrošača diljem Europe.
Tim su istraživanjem prepoznate ključne potrebe korisnika na osnovu kojih je nastao usisavač s najboljim karakteristikama po pitanju vrhunske učinkovitosti, usisavanja čestica prašine, tihog rada te vrhunskog dizajna.
“Kada pogledate sve njegove karakteristike zajedno – razinu zvuka, kotačiće, četku, dodatni pribor, performanse, materijale, oblik, boju te dizajn detalja, UltraOne zasigurno je jedan od najboljih usisavača na tržištu”, istaknuo je Esbjörn Svantesson, voditelj dizajnerskog tima.
Istraživanja koja je proveo Electrolux pokazala su da potrošači ne vole zvukove koje proizvode usisavači. Općenito, buka je jedna od najiritantnijih senzornih problema, dok ugodan zvuk ili tišina, upućuju na to da se radio visokokvalitetnom proizvodu. Upravo je tihi način rada jedna od karakteristika usisavača UltraOne.
|
Zbog optimiziranog protoka zraka razina buke UltraOnea smanjena je na najmanju moguću mjeru. Veliki kotačići smješteni sa strane su meki, što ih čini tihima, a usto UltraOne-u daju profinjen izgled.
Istraživanje je pokazalo da je potrošačima važan i način na koji uređaj “leži” u ruci, kao i lakoća korištenja i upravljanja.
Electroluxovi dizajneri stoga su na cijev usisavača postavili ručku koja je smještena na njenom vrhu, tako da ju je lako “uhvatiti”, a koristili su mekane materijale kako bi držanje ručke i cijevi bilo što ugodnije.
Temeljne oblikovne vrijednosti Electroluxovih proizvoda su skandinavski dizajn i zaglađen oblik.
Taj princip oblikovanja vidljiv je na cijevi usisavača koja je pročišćena od suvišnih detalja. Electroluxovi dizajneri kreirali su i potpuno novo kućište za nastavke.
“Oblikovali smo toliko malen dodatni pribor da ga je moguće smjestiti unutar usisavača. Na taj je način dizajn UltraOnea ostao vizualno vrlo jednostavan i pročišćen, a svi nastavci su nadohvat ruke”, izjavio je Svantesson. “Isto tako, displej smo postavili na sredinu tijela usisavača kako bismo mu dali pročišćen izgled”.
iF Design Award, natječaj je koji organizira međunarodni forum dizajna iz Hannovera. Ondje se ocjenjuju i nagrađuju najbolja ostvarenja u segmentu produkt dizajna iz cijeloga svijeta.
Svi nagrađeni proizvodi bit će izloženi tijekom iF Award izložbe, od ožujka do kolovoza 2010. u sklopu Hannoverskog sajma, gdje se očekuje preko 250.000 posjetitelja.
|
|
|
|