08.06.2009.
Uniqa planira 20-postotni rast premije u 2009.
Plan je do 2014. godine dosegnuti 4,5 posto tržišta, uz sve značajniji rast neživotnih osiguranja, najavila je predsjednica Uprave Saša Krbavac
Uniqa osiguranje u prva četiri mjeseca 2009. u odnosu na isto lanjsko razdoblje bilježi rast bruto premije od 24 posto (tržište je poraslo za 0,2 posto), a plan za ovu godinu je 20 postotni rast bez obzira na krizne uvjete poslovanja, objavili su u ponedjeljak na press konferenciji predstavnici jedanaestog po veličini osiguravateljskog društva u Hrvatskoj.
Premija je krajem travnja, prema podacima Hanfe, dosegla 68,8 milijuna kuna s udjelom neživotnih osiguranja od 41,57 milijuna kn. Pritom su neživotna osiguranja porasla za gotovo 58 posto, dok su životna s premijom od 27,31 milijuna kuna pala za 6,5 posto.
Plan je da do 2014. godine Uniqa dosegne 4,5 posto tržišta uz sve značajnije usmjeravanje na razvoj neživotnih osiguranja, najavila je predsjednica Uprave Saša Krbavac.
Na pitanje je li posljednjih mjeseci povećan «otkup» polica odgovorila je kako se to događa kod svih osiguravatelja te da Uniqa u ovoj godini bilježi triput veći otkup nego u istom razdoblju 2008. spomenuvši kako je riječ o iznosu oko 4 milijuna kuna.
I Konstantin Klien, predsjednik Uprave Uniqa grupe, potvrdio je kako je taj trend prisutan na svim tržištima te najavio mogućnost zajmova klijentima zainteresiranima za «otkup», a Saša Krbavac je objasnila kako je društvo u Hrvatskoj već započelo s odobravanjem pozajmica za klijente životnog osiguranja.
Austrijska osiguravateljska grupacija je u 2008. godini dosegla 5,83 mlrd eura zaračunate premije što je rast od 10,4 posto.
U istoj su godini tržišta južne i istočne Europe, dakle uključujući Hrvatsku, zabilježila rast premijskih prihoda od 56,7 posto, na 1,28 mlrd eura, a isključivo je riječ o organskom rastu. Premijski volumen grupe na tržištima izvan Austrije porastao je sedam puta u razdoblju od posljednjih šest godina i njegov se udjel približava 40 posto, kazao je Klien.
U prva tri mjeseca ove godine ukupna premija grupe porasla je 4,1 posto, na 1,44 mlrd eura. Istodobno, regija bilježi rast od 18,7 posto, na 230 milijuna eura, Austrija ima 2,3-postotni rast i premiju od 985 milijuna eura, a zapadna Europa pad od 0,2 posto, odnosno 228 milijuna eura premije.
Kriza, naravno, ostavlja traga na rezultate poslovanja, dobit pada i bili smo posebno nezadovoljni u drugom polugodištu 2008. godine, kaže Klien objašnjavajući kako je vrednovanje dugoročnih ulaganja za osiguravatelje veliki problem. (Bankamagazin)
|
|
|
|