Robe
Seniko studio
Prehrambeni proizvodi
30.08.2006. Ambalaža prodaje proizvod
SMS, prehrambena industrija iz Splita, predstavila je novi vizualni identitet svog slatkog programa koji se sastoji od višestruko u zemlji i svijetu nagrađivanih džemova od suhe smokve te najavila nove proizvodne linije džemova od suhog voća

SMS džemovi od suhog voća pakirani su u trobridne prozirne staklenke zapremnine 240 grama s etiketama koje sugestivnim, od džema umrljanim otiscima prstiju potrošače duhovito podsjećaju na to da se radi o SMS džemovima vrhunske kvalitete i okusa – o džemovima za prste polizati.

Autor novog vizualnog identiteta SMS-ovog slatkog programa je međunarodno poznati hrvatski dizajner Boris Ljubičić. Ovim projektom nastavljena je iznimno uspješna višegodišnja suradnja SMS-a i Borisa Ljubičića ovjenčana mnogobrojnim domaćim i stranim nagradama za dizajn proizvoda, između ostalih i nagradom G-MARK za NAJ produkt dizajn jedinstvene trobridne SMS-ove boce za maslinovo ulje u Tokiju 2005. godine.

Izvor: liderpress.hr

Povezani članci
13.02.12 Vijesti iz regije
Zbog aflatoksina Mercator povlači suhe smokve iz Turske
21.09.09 Financije i gospodarstvo
Šestak: Podravka će naplatiti dug od SMS-a
14.09.09 Financije i gospodarstvo
Podravka: Marinac podnio ostavku
17.12.08 Prehrambeni proizvodi
Džemovi i namazi tvrtke Hermes International i na domaćem tržištu
15.07.08 Tvrtke i tržišta
Splitski SMS širi poslovanje na Bliski istok
25.04.07 Tvrtke i tržišta
Ugovor o suradnji Podravke i sms Prehrambeno razvojnog centra
24.02.07 Trgovina na veliko
Podravka i SMS potpisali ugovor o prodaji i distribuciji
16.12.06 Prehrambeni proizvodi
Hrvatska agencija za hranu: u Hrvatskoj nema prijeporne mađarske hrane
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa