Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Robe
>>
Neprehrambeni proizvodi
Ponedjeljak, 06.05.2024
Robe
Neprehrambeni proizvodi
Prehrambeni proizvodi
Zakoni/Pravilnici
Građenje i opremanje
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Neprehrambeni proizvodi
04.05.2006.
Rasprodaje najviše koriste Istrani, najmanje Ličani
ZAGREB - Kupovinu na rasprodajama, odnosno sezonskim sniženjima prihvaća petina hrvatskih građana, rasprodaje najviše koriste Istrani i stanovnici velikih gradova, najmanje Ličani, pokazalo je nedavno istraživanje GfK-a.
Ponekad na rasprodajama kupuje 50 posto građana, a 28 posto ih to ne čini nikada. Među građanima koji redovito kupuju na rasprodajama 30 posto je u dobi od 25 do 44 godine, zastupljenije su žene, visoko obrazovani te obitelji s više članova. Na rasprodajama češće kupuju građani s mjesečnim primanjima višim od 6000 kuna (27 posto), dok oni s najnižim primanjima to čine tek u 18 posto slučajeva.
Takvi građani, tumače iz GfK-a, nemaju novaca ni za proizvode sniženih cijena. Na rasprodaje se ne može privući više od polovice Ličana (54 posto), slabiji interes za njih pokazuju i stanovnici Korduna i Banovine, zatim iz manjih mjesta, muškarci, umirovljenici itd. Više od polovice građana sniženu obuću i odjeću najradije kupuje u dućanima u središtu grada. Elektroniku i električne uređaje po sniženim cijenama, osim u središtu grada, građani rado kupuju i u velikim trgovačkim centrima na rubovima gradova.
Izvor: vecernji-list.hr
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.