Robe
Seniko studio
Neprehrambeni proizvodi
04.05.2006. Rasprodaje najviše koriste Istrani, najmanje Ličani
ZAGREB - Kupovinu na rasprodajama, odnosno sezonskim sniženjima prihvaća petina hrvatskih građana, rasprodaje najviše koriste Istrani i stanovnici velikih gradova, najmanje Ličani, pokazalo je nedavno istraživanje GfK-a.

Ponekad na rasprodajama kupuje 50 posto građana, a 28 posto ih to ne čini nikada. Među građanima koji redovito kupuju na rasprodajama 30 posto je u dobi od 25 do 44 godine, zastupljenije su žene, visoko obrazovani te obitelji s više članova. Na rasprodajama češće kupuju građani s mjesečnim primanjima višim od 6000 kuna (27 posto), dok oni s najnižim primanjima to čine tek u 18 posto slučajeva.

Takvi građani, tumače iz GfK-a, nemaju novaca ni za proizvode sniženih cijena. Na rasprodaje se ne može privući više od polovice Ličana (54 posto), slabiji interes za njih pokazuju i stanovnici Korduna i Banovine, zatim iz manjih mjesta, muškarci, umirovljenici itd. Više od polovice građana sniženu obuću i odjeću najradije kupuje u dućanima u središtu grada. Elektroniku i električne uređaje po sniženim cijenama, osim u središtu grada, građani rado kupuju i u velikim trgovačkim centrima na rubovima gradova.

Izvor: vecernji-list.hr

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa