Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Petak, 29.03.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
04.12.2008.
GfK o tržištu kućanskih aparata
Tržište električnih kućanskih uređaja i potrošačke elektronike očekuje pad potražnje
Čak oko 60 posto hrvatskih kućanstava u svoje mjere štednje u slijedećih pola godine uvrštava i odgodu nabavke novih električnih kućanskih uređaja i potrošačke elektronike, pokazalo je istraživanje GfK Hrvatske.
Tržište električnih kućanskih uređaja i potrošačke elektronike dobro je razvijeno u Hrvatskoj, no nedavno istraživanje pokazuje da i na tom području treba očekivati pad potražnje, navode iz GfK.
Premda su generalno kućanstva dosta dobro opremljena većinom takvih uređaja (hladnjak, perilica rublja, televizor i dr.) ipak uvijek postoji potreba zamjene starih/dotrajalih ili obnove novim generacijama, posebno štednih varijanti nekih grupa uređaja, ili prve kupovine nekih od njih.
Pri odluci o kupnji vrlo bitnu ulogu ima poznatost pojedinih marki koja je u Hrvatskoj općenito na izrazito visokoj razini, napominju iz GfK.
Dodaju da je važna i informacija da više od dvije trećine kućanstava, kod kupnje ovih proizvoda, preferira neki od oblika kupnje na rate.
Hrvatski korisnici jako dobro poznaju mnoge marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike, a najpoznatije marke su Gorenje (poznaje ga 99 posto ispitanika) i Končar (poznaje ga 96 posto ispitanika).
Najzastupljenije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike u kućanstvima su Gorenje (87 posto kućanstava posjeduje barem jedan proizvod marke Gorenje), zatim Samsung (51 posto), Sony (46 posto), Philips (45 posto), Panasonic (41 posto) itd.
Za izbor trgovine u kojoj se kupuju kućanski aparati prvo mjesto pripada kriteriju cijene, ali gotovo polovina građana navodi da je bitna i širina ponuđenog asortimana i još desetak drugih karakteristika.
GfK HRvatske istraživanje o tržištu kućanskih uređaja i i potrošačke elektronike proveo je u studenom ove godine na reprezentativnom uzorku građana starijih od 15 godina (1000) osobnom anketom u kućanstvima. (H)
Povezani članci
28.09.15
Vijesti
Jednostavnost funkcije susreće čisti dizajn
25.08.15
Tvrtke i tržišta
Miele bilježi rast prodaje za 8.3% što je 3.49 milijarde eura u poslovnoj 2014./2015. godini
10.05.13
Promocije
ASKO kućanski aparati – stvoreni da traju
25.01.13
Istraživanja
Pogodite kojeg proizvođača kućanskih aparata Hrvati najviše vole
02.05.12
Vijesti iz svijeta
Europljani štede na tehničkim uređajima
23.04.12
Tvrtke i tržišta
Philips ostvario rast dobiti za 80 posto
17.04.12
Trgovina na malo
Ikea će prodavati i potrošačku elektroniku
20.03.12
Vijesti
Dobra opremljenost trajnim dobrima
12.03.12
Tvrtke i tržišta
Gorenje u 2010. s prodajom od 1,4 milijarde eura
27.02.12
Trgovina na malo
Hrvati "preko granice" najviše kupuju odjeću i obuću
21.02.12
Vijesti
Gotovo tri četvrtine kućanstava s nedostatnim prihodima
03.02.12
Vijesti iz svijeta
Kvartalni gubitak Panasonica 2,6 mlrd dolara
17.01.12
Financije i gospodarstvo
Deloitte: Usprkos krizi, rast će prodaja potrošačke elektronike
16.01.12
Vijesti
GfK: Pesimizam kućanstava u vezi financijske situacije
14.07.11
Trgovina na malo
Kućanstva ne očekuju poboljšanje
11.07.11
Trgovina na malo
Tržište tehničkih proizvoda široke potrošnje u Zapadnoj Europi polagano raste
14.06.11
Trgovina na malo
Technomax u blokadi
08.06.11
Trgovina na malo
PD: Europatrade i dalje lider u prodaji, ali je Konikom sve bliže
06.06.11
Vijesti iz regije
GfK: 60 posto slovenskih kućanstava u plusu
30.03.11
Trgovina na malo
GfK: Istraživanja potrošačkih navika u maloprodaji
12.03.11
Vijesti
Kako potrošača vratiti u središte interesa?
15.12.10
Vijesti
GfK: Više od polovice hrvatskih kućanstava siromašnije nego lani
15.12.10
Neprehrambeni proizvodi
Zlatna jesen za tržište tehničkih proizvoda u Njemačkoj
12.07.10
Vijesti
PBZ: Štedi se na odjeći i obući
23.06.10
Trgovina na malo
Analiza Banke: U recesiji potrošač važniji nego ikad
15.06.10
Vijesti
Gfk: Preko 50 posto kućanstava u lošijoj financijskoj situaciji
17.05.10
Trgovina na malo
GfK: Rast tržišta tehničkih proizvoda i elektronike u zapadnoj Europi
19.04.10
Vijesti
Osobna potrošnja u CEE/SEE: Hrvati predvode u potrošnji za modu
01.04.10
Trgovina na malo
Potrošnja pod pritiskom pada plaća i rasta nezaposlenosti
30.03.10
Trgovina na malo
GfK: Kriza natjerala 70 posto građana na opreznu kupnju
29.03.10
Vijesti
Farmaceutika, zdravstvo i prehrana najotporniji na krizu
02.02.10
Vijesti
GfK: Preko 70 posto kućanstava ima nedostatne prihode
26.01.10
Trgovina na malo
GfK: 90 posto građana promijenilo kupovne navike zbog krize
17.11.09
Vijesti
GfK: Hrvatska kućanstva ne očekuju poboljšanje životnih uvjeta
06.07.09
Vijesti
Kućanstva u 2008. u prosjeku raspolagala s 89 tisuća kuna
12.05.09
Vijesti
Hrvati za cigarete i alkohol godišnje troše oko 470 eura
16.04.09
Vijesti
Posljedice recesije osjeća polovica građana
25.03.09
Vijesti
Kućanstva i dalje očekuju pogoršanje životnih uvjeta
17.03.09
Zaposlenost / plaće
NHS: Plaća pokriva tek 82% troškova četveročlane obitelji
17.03.09
Vijesti
Smanjena potrošnja kućanstava u 2008.
24.02.09
Trgovina na malo
GFK: 72 posto prodaje robe široke potrošnje u trgovačkim lancima
18.02.09
Vijesti
GfK: Prihod prosječnog kućanstva 6.920 kuna
03.02.09
Vijesti iz svijeta
GfK predviđa porast potrošnje u Njemačkoj od 0,5 posto
09.12.08
Tvrtke i tržišta
Gorenju otkazuju narudžbe
19.11.08
Vijesti
Svako drugo kućanstvo živi na kreditne kartice
29.09.08
Vijesti
Stopa rizika od siromaštva 17,4 posto
21.08.08
Trgovina na malo
GfK: Rast cijena usporio osobnu potrošnju
27.06.08
Promocije
Linije proizvoda Precision line i Buon giorno iz Electroluxa
24.06.08
Vijesti
Petina građana osjetila pogoršanje financijske situacije
20.06.08
Vijesti
Za osobnu potrošnju kućanstva 74 tisuće kuna
02.04.08
Financije i gospodarstvo
Hrvatska kućanstva na proizvode ili usluge godišnje troše 10.000 eura
19.03.08
Trgovina na malo
GfK: 70 posto potrošnje u trgovačkim lancima
03.03.08
Vijesti
GfK: Za 39 posto kućanstava pogoršalo se financijsko stanje
22.02.08
Vijesti
GfK istraživanje: Mijenjaju li se navike u potrošnji energije hrvatskih kućanstava?
14.02.08
Vijesti
HUP: Posjećenost trgovina uobičajena
04.02.08
Vijesti
GfK istraživanje: Više od 70% kućanstava ima nedostatne prihode
23.01.08
Vijesti
Hrvatska: Trećina potrošnje kućanstava odlazi na hranu
22.01.08
Financije i gospodarstvo
Sve veći udio stanovništva s otplatom stambenog kredita
21.01.08
Vijesti
GfK: Hrvatska kućanstva sve opremljenija
19.12.07
Vijesti
GfK o potrošačkoj klimi u Hrvatskoj
03.12.07
Trgovina na malo
GfK: 75% građana kupuje u velikim trgovačkim centrima
01.12.07
Vijesti
EK: Predstavljanje projekta o zaštiti potrošača
29.11.07
Trgovina na malo
Blagdanska potrošnja u SAD-u porasla na 20 milijardi dolara
28.11.07
Trgovina na malo
Božićna šoping-histerija: Hrvati će potrošiti 12 milijardi kuna
31.08.07
Neprehrambeni proizvodi
Poskupljenje perilica rublja i hladnjaka zbog eko pravilnika
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.