08.11.2008.
Roses Fashion Outlet – modni grad za novu naviku kupovanja
U Svetom Križu Začretju svečano otvoren prvi i najveći hrvatski outlet centar
|
Roman Rogović, Thomas Seikmann i Manfred Schlager
Prvi i najveći hrvatski outlet centar, Roses Fashion Outlet u Svetom Križu Začretju – uz autocestu Zagreb – Krapina - sinoć je svečanim otvorenjem za VIP uzvanike najavio početak svoga rada.
Predstavnici austrijskog investitora Dayland Grupe, Manfred Schlager i Thomas Seikmann, te Roman Rogović, direktor Roses Fashion Outleta, ugostili su više od 700 uzvanika.
Noć uoči službenog otvorenja poslovni partneri, predstavnici zakupaca i gosti iz javnog života zabavili su se uz bogati scensko-zabavni program.
|
Prvi hrvatski Factory Outlet
Roses Fashion Outlet će tijekom cijele godine nuditi vrhunsku brandiranu robu, a na jednom mjestu, u osamdesetak trgovina nalazit će se više 100 najkvalitetnijih robnih marki koje će biti na stalnoj rasprodaji od 30 do 70 posto.
Riječ je o robi najbolje kvalitete, kao i u gradskim shopping centrima, a fokus je na modi međunarodnih top-dizajnera. Roses Fashion Outlet predstavlja idealnu kombinaciju vrhunskih brandova provjerene kvalitete s naglaskom da svatko može pronaći svoje trgovačke marke iz snova po iznimno pristupačnim cijenama.
O uspješnosti projekta govori i činjenica da je na nedavnoj najvećoj svjetskoj outlet konferenciji u Londonu Roses Fashion Outlet predstavljen kao europski reprezentativni projekt.
Roses Fashion Outlet predstavlja novu generaciju outleta prema europskim mjerilima, a uzori leže u u shopping mekama kao što su Las Vegas (Caesars Palace) i Rim (Castel Romano).
Najbolji brandovi
Najbolje trgovačke marke kao što su Sisley, Benetton, Puma, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Max Mara, Mango, Timberland, Diesel i mnoge druge nalaze se ekskluzivno u Roses Fashion Outletu, a – između ostalih – neće izostati niti Armani, D&G, Versace, Tom Tailor, Lacoste i Calvin Klein.
|
Jedinstvena arhitektura
Projekt je izveden u jedinstvenom obliku "village stila" s gradskim zidinama. Središnje teme su voda i različiti stilovi gradnje koji odražavaju tradicijom bogatu povijest regije između Jadrana i Alpa.
Elementi kao što su 12-metarski ionski stupovi, lukovi, rimske kolonade, lokalna vijećnica, tradicionalni cigleni krovovi, mostovi, rijeke i mala jezera stvaraju poseban ambijent za uživanje i za kupovanje, a sve u zoni bez automobila, što je idealno za djecu koju očekuje ''kids land'' površine čak 1000 četvornih metara.
Izvanredan prometni položaj
Uz najbolje svjetske brandove i stalna sniženja, prednost Roses Fashion Outleta je svakako i izvanredan prometni položaj, tik uz glavnu prometnicu između Jugoistočne i Srednje Europe.
Prema centru gravitira oko tri milijuna stanovnika unutar 90 minuta vožnje automobilom, pa se tako osim hrvatskih, očekuje i iznimno visok priljev kupaca iz Slovenije, Austrije i Mađarske, te Bosne i Hercegovine.
Investicija od 50 milijuna eura
Ukupna investicija iznosi 50 milijuna eura i predstavlja najveću greenfield investiciju u Krapinsko-zagorskoj županiju u sektoru trgovine.
Roses Fashion Outlet je otvorio gotovo 1000 radnih mjesta. Izgrađeno je više od 2000 parkirališnih mjesta, a radit će od ponedjeljka do nedjelje od 10 do 21 sat.
|
ARHITEKTI
Arhitektonski ured Kiekenap Bec (Martin Kiekenap i Dieter Uhrig) u suradnji s Fred Davis Design London (Bluewater London) i hrvatskim arhitektonskim uredom AMG Studio vlasnika Božidara Goričkog.
INVESTITOR – DAYLAND GROUP
Dayland Group je mlada i dinamična grupacija s više od deset godina iskustva u razvoju trgovačkih i outlet centara, prvenstveno u Srednjoj i Istočnoj Europi.
Odluka o realizaciji projekta Roses Fashion Outleta je donesena 2006. godine, a to je samo prvi korak ka međunarodnom širenju u četiri države Južne i Istočne Europe u sljedeće tri godine.
Ključni ljudi Daylanda imaju više od deset godina iskustva - svatko u svojem području djelovanja – Thomas Seikmann u razvoju trgovačkih centara, Manfred Schlager u najzahtjevnijim marketinškim projektima, te Roman Rogović koji primjenjuje lokalno iskustvo s područja marketinga i građevinske industrije.
|
|
|
|