|
|
|
|
13.09.2008.
Za strane turiste Konzum najbolja trgovina
Konzum se plasirao ispred Mercatora, Lidla, Getroa, Bille i Plodina
Prema istraživanju izdavačke kuće Axios / Obvios, inače izdavača revija Adria Traveller i Adria Zeitung namijenjenih inozemnim turistima, vezano uz zadovoljstvo i mogućnosti kupnje u maloprodajnim lancima u Hrvatskoj, strani su turisti na prvo mjesto stavili vodeći hrvatski lanac Konzum.
Cilj istraživanja bio je izmjeriti zadovoljstvo inozemnih turista s mogućnostima kupnje i ponudom trgovačkih lanaca u Hrvatskoj te na takav način maloprodaju sagledati kao bitan segment turističke ponude.
Istraživanje pod nazivom „Sherlock“ provedeno je tijekom srpnja i kolovoza, a anketirano je gotovo 1.800 turista iz Njemačke, Italije, Austrije, Velike Britanije, Češke, Slovenije, Mađarske, Ruske Federacije, SAD-a i Švicarske.
Oni su Konzumu dali prednost ispred ostalih trgovačkih lanaca kao što su Mercator, Lidl, Getro, Billa i Plodine...
Kroz akciju koja je promovirana putem izdanja Adria Zeitung i Adria Traveller na sedam jezika (njemački, talijanski, slovenski, češki, mađarski, ruski, engleski), inozemni turisti u Hrvatskoj anketirani su pitanjima kao što su: "Koji je po vašem mišljenju najkvalitetniji trgovački lanac u Hrvatskoj?", "Koji lanac trgovina u Hrvatskoj po Vama ima najbolju ponudu?", "U kojem lancu trgovina u Hrvatskoj smatrate da su trgovci najljubazniji?", "Koji lanac trgovina po Vašem mišljenju u Hrvatskoj u usporedbi sa cijenama u Vašoj zemlji ima najpovoljnije cijene?".
|
|
|
|
|
|
|
|
|