10.08.2006.
Henkel: Porast ukupnog prihoda u Hrvatskoj za 17,4 posto
U drugom kvartalu 2006. godine, Henkel je ostvario prodaju od 3. 230 milijarde eura, što predstavlja porast od 7,3 posto. Organski rast, odnosno rast prilagođen tečajnim promjenama i akvizicijama, dosegao je 6,1 posto
'Nakon dobrog početka godine, postigli smo uspjeh i u drugom kvartalu pri čemu su svi naši sektori pridonijeli velikoj stopi organskog rasta. Naši su se programi u ovoj, našoj godini inovacije, već isplatili s brojnim proizvodima koji su značajno utjecali na uspjeh. I naše su se regije u porastu još jednom razvile u pozitivnom smjeru. Stoga sam uvjeren da ćemo postići ciljeve koje smo si zacrtali za fiskalnu 2006. godinu', izjavio je Ulrich Lehner, predsjednik Uprave kompanije Henkel KGaA.
U drugom kvartalu 2006. godine, Henkel je ostvario prodaju od 3230 milijuna eura, što predstavlja porast od 7,3 posto. Organski rast, tj. rast prilagođen tečajnim promjenama i akvizicijama, dosegao je 6,1 posto. Svi su poslovni sektori pridonijeli ovom rastu, pri čemu su poslovna područja ljepila i Henkel tehnologije postigli iznadprosječne rezultate. Ukupan prihod kompanije Henkel u Hrvatskoj u prvom kvartalu 2006 godine je iznosio 25,8 milijuna eura. U odnosu na prošlu godinu to je porast za 17,4 posto.
Operativna dobit (EBIT) je porasla za 21,2 posto u odnosu na prošlogodišnje rezultate, čemu su ponovno doprinijeli svi poslovni sektori. Dobit od prodaje silikona za izolirajuće staklo i kemikalija za povezivanje gume i metala iz grupe Henkel tehnologije potaklo je prihod za 41 milijun eura. Ovaj će iznos biti reinvestiran na tržište, a taj je proces već započeo u drugom kvartalu.
Dobit od prodaje od 11,1 posto je 1,3 posto veća u usporedbi s proteklom godinom.
Porezna stopa smanjila se sa 25,8 posto na 25,3 posto. Neto kvartalna dobit nakon manjinskih kamata dosegnula je vrijednost 23,8 posto višu od rezultata ostvarenog protekle godine. Zarada po preferencijalnoj dionici povećala se za 23,7 posto i dosegla vrijednost 1,70 eura.
Poslovni sektori
Prodaja u poslovnom području sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu, ostvarila je organski rast od 5,4 posto, što je 1,5 posto više nego u istom kvartalu protekle godine. Osim poticanja razvoja u Istočnoj Europi i Bliskom Istoku, povećanje prodaje u Zapadnoj Europi bilo je zadovoljavajuće. U poslovnom području kozmetike, prodaja je premašila prošlogodišnji rezultat za 9 posto. Zabilježen je organski rast od 3,6 posto.. Operativna dobit porasla je za 12,3 posto. Razvoj u Istočnoj Europi, Sjevernoj i Latinskoj Americi bio je vrlo pozitivan.
Prodaja u poslovnom području ljepila povećala se za 16,6 posto. Pozitivan rast posljedica je jakog organskog rasta od 8,3 posto, učinaka tečajne razlike te uspješno integriranih akvizicija tijekom protekle godine. Operativna dobit porasla je za 8,8 posto. U poslovnom području Henkel tehnologija, prodaja se povećala za 8,8 posto zahvaljujući jakom organskom rastu od 8,1 posto. Operativna dobit porasla je za 50 posto.
|
Henkel očekuje da će ostvariti organski rast prodaje između 3 do 4 posto te rast operativne dobiti (EBIT) za 10 posto.
Izvor: liderpress.hr
|
|
|
|