12.06.2008.
U rujnu otvorenje prvog outlet centra u Hrvatskoj
Outlet centri su koncept koji širem krugu kupaca omogućuje nabavku poznatih svjetskih robnih marki po povoljnijim cijenama
Investicija vrijedna 50 milijuna eura bit će dovršena 19. rujna 2008. godine kada će svoja vrata otvoriti prvi outlet centar u Hrvatskoj, smješten nadomak Zagreba u poduzetničkoj zoni općine Sveti Križ Začretje.
Roses Fashion Outlet tako će postati prvi objekt takvog tipa trgovine te će, za razliku od 'klasičnih' trgovačkih centara, donijeti novi arhitektonski pristup i doživljaj kupnje, uz ponudu od stotinjak trgovina najpoznatijih svjetskih odjevnih marki te do 70 posto niže cijene.
|
Thomas Seikmann, izvršni direktor Dayland Group iz Austrije, glavnog investitora ovog projekta, kazao je na svečanosti postavljanja prve krovne ploče da će Roses outlet centar donijeti novi stil kupovanja u posebnom arhitektonskom okruženju uređenom u 'Village' stilu.
On je dodao da je glavni razlog ostvarenja ovog projekta u Hrvatskoj potreba tržišta, obzirom da još ne postoji niti jedan outlet centar u zemlji, iako je djelatnost trgovine vrlo razvijena i konkurentna.
«Primjerice, u Italiji već postoji 18 outleta, a u planu izgradnje ih je još 12», rekao je, dodajući kako pri realizaciji investicije nisu imali administrativnih poteškoća.
«Hrvatska je na lošijem glasu kad je u pitanju dobivanje svih potrebnih dozvola za strane investitore, nego je to stvarno stanje u praksi», pripomenuo je Manfred Schlager, suvlasnik Dayland Group.
Direktor Rosesa Roman Rogović najavio je otvorenje outleta za 19. rujna, kada će na 15 tisuća kvadrata prodajne površine biti dovršena prva faza te investicije, koju izvodi varaždinska građevinska firma Zagorje- Tehnobeton.
|
U drugoj fazi planira se sagraditi još 8,5 tisuća kvadrata trgovina, a u trećoj daljnjih 6 tisuća četvornih metara.
Arhitektonska posebnost outleta vidljiva će biti iz pročelja trgovina uređenih u stilu zagorskih dvoraca, rekao je Rogović, dok će u 'trgovačkom selu' posao naći oko tisuću radnika.
On je dodao kako će poznate robne marke, poput United Colors of Benetton, Dolce & Gabbana, John Galliano, Gianfranco Ferre, Ralph Loren, Cavalli, Armani i mnoge druge, prodavati s popustom od 30 do 70 posto.
Tako niske cijene objašnjavaju se manjim troškovima poslovanja imajući u vidu da se objekat nalazi u ruralnom području, zatim prodajom robe koja je ostala na zalihama proizvođača, plasmanom prošlosezonskih modela i drugim prodajnim akcijama.
|
Pozicioniranost centra uz samu autocestu Zagreb – Macelj, kojom prolazi veliki broj stranih turista prema Jadranu, navodi se kao još jedan argument uspjeha ovakvih formata trgovine.
Roses je koncipiran na način da posjetiteljima ne pruža samo doživljaj kupnje, nego i prigodu za cjelodnevni boravak u ugodnom okruženju, rekao je Rogović.
Investitori računaju na kupce s područja koje je do 90 minuta vožnje udaljeno od outleta, što uključuje dijelove Hrvatske, Slovenije, Austrije i Mađarske, na kojem živi oko tri milijuna ljudi.
Outlet centri su koncept koji širem krugu kupaca omogućuje nabavku poznatih svjetskih robnih marki po povoljnijim cijenama, grade se u ruralnim područjima blizu velikih urbanih središta te im je osnovni cilj pretvoriti obvezu kupovine u cjelodnevni izlet, odnosno spojiti ugodno s korisnim.
|
Ivan Kranjčić, načelnik Općine Sv. Križ Začretje, naglasio je da je Roses outlet centar jedan od najvećih projekata u ruralnom dijelu sjeverozapadne Hrvatske.
Prodajom više od 100 tisuća četvornih metara građevinskog zemljišta za izgradnju outleta, lokalno je stanovništvo uprihodilo više od milijun eura, dodao je, pritom izrazivši nadu da će se pozitivni efekti ove investicije osjećati i u budućnosti.
Županica Krapinsko-zagorske županije Sonja Borovčak u svom je obraćanju istaknula kako je turizam osnovni izvozni proizvod županije kojoj je na čelu te da će outlet centar privući ljude iz drugih krajeva Hrvatske i susjednih zemalja tako da, pored kupovine, uživaju i u turističkoj ponudi Zagorja.
|
|
|
|